Als eerste zal ik een rondedans maken omdat Sofie gewonnen heeft!!!!
Als tweede ga ik Koekoe heel erg missen, maar ook uitnodigen voor een (lees: meerdere) Jupiler!!!
Als derde vind ik dat daar meer mensen getuige van mogen zijn... dus lijkt het verstandig gewoon bijeenkomst(je) te plannen...
Ik ga Benedictine begraven omdat zij haar werk heeft gedaan en ik graag verder wil als mijzelf
Als laatste ga ik mij voorbereiden op examen IELTS omdat ik volgend jaar naar australie zal verhuizen... ( daar hebben ze ook internet!!)
hey kangoeroe, naar Australie verhuizen? snottersnottersniksnik maja, zoals Ellen zei, er is een tied van komen,er is een tied van gaan.maar nu(sorry,koe heeft ook zijn gevoelens)10 minuten later,mijn ultieme droom is :samen met Sofie naar je afscheids feestje komen en gezellig wat wijntjes,ik Jupkes nuttigen.ok, ik heb je 1 keer op foto gezien,maar wie mijn ENORME steun en toeverlaat is geweest,weet ik nog altijd niet.ik zie eruit zoals de bultenaar van de Notre-Dame,nee, flauw ik wil een grapje maken, maar 'tlukt me niet!zo zie je maar,nooit grapjes maken met iemand die een dipje heeft.(SORRY,R.)mijn energie die ik gisteren, van Sofie heb ,zal me er moeten bovenophouden Lieve Bene,het allerbeste en tja,misschien tot ergens ja,ik weet het niet,koekoe is compleet in de war