Je zou natuurlijk altijd hier op de site in het Vragen aan Rinck topic bepaalde vragen kunnen stellen
tsjonge spannend zeg, to be or not to be!
nog een tip(je) die ik geloof ik al meer gegeven heb:
voor als je nog gesprekken moet voeren: wees vooral jezelf want dat is waar ze naar zoeken!!!
dus niet faken maar gewoon jezelf zijn en dat zeggen wat in je op komt
ook als er rare vragen worden gesteld!, t'gaat erom hoe je daarop reageerd en wat je natuurlijk daarop te zeggen hebt, en geloof me daar kunnen rare vragen bij zitten. Zo kreeg ik (en dus ook Jorien) vragen in de vorm van stel je voor dat... vul maar in.... hoe ga je daar mee om? of hoe zou je daarop reageren. Advies bij dat soort vragen, voor als ze nog aan de orde zijn, reageer direct en zeg dat wat in je opkomt , hoe bizar dan ook, daar gaat het hun om! niet dat je dan iets verzint en in een mooie volzin neerzet. Vraag bv. , drink je? antwoord ja. Drink je veel? antwoord ja maar (haast) nooit te, en zo zagen ze je door om te kijken hoe je reageerd en hoe je met de vragen omgaat.
Voor diegene die als iets gehoord hebben, te gek en schitterend
en geloof me, je hoort het Art 10 tallen keren zeggen, PE veranderd je "hele" leven, voor een groot aantal van ons klopt dat. En de ervaring die je opdoet kan ik je, en ook anderen ( vraag bv. Elias!!),garanderen, kun je heel lang op teren en over praten, praten, praten en over schrijven en over..........
Het ga u goed!!!
een mus wordt graag een spreeuw.