Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
En er is al weer 'activiteit' rondom de nieuwe serie. Wat zou dat betekenen? Ik hoop dat ze de volgende serie niet weer met BN'ers gaan doen. Zou je je misschien al aan kunnen melden
Ja, maar er zat een hint in wat hij zei. Hij had het eerder ook al gezegd, ik bracht het nu in verband met wat hij ervoor zei. Even in mijn woorden: er gebeurt iets wat nog nooit eerder is vertoond in widm en de kans is 50% dat de mol een vrouw is. Dat is niet zomaar een opmerking om de uitspraak 'het zal wel een man zijn want we hebben nu 2x een vrouw gehad' te ontkrachten, er zit volgens mij meer in. En omdat het vorige keer niet is opgepikt zei hij het nu weer.
Hij zei niet zo heel veel over WIDM hoor, alleen dat er iets heel speciaals gebeurd in de 1e aflevering
Het zou toch lachen zijn, mocht blijken dat het hele afscheid van Angela een groot, vooropgezet plan van de AVRO was, om haar te kunnen toevoegen in de eerste aflevering, als kandidaat?
Ik ben blij dat we Angela kunnen zien.Maar als ze kandidaat zou zijn (wat ze denk ik niet is) zou ze wel niet de Mol wezen
Misschien is de eerste opdracht wel een seksopdracht!Eerste opdracht: "Verdeel je in 3 groepen; 5 mensen die graag ontvangen, 3 mensen die graag geven, en 2 mensen die goed zijn met hun mond."Nu begrijp ik ook die opmerking op Richard's website over Geert, hij wordt natuurlijk gewoon bij Geert ingedeeld bij deze opdracht. Misschien voor een bedrag van 100.000 euro per setje.
Zelf denk ik dat het gaat om de whisky en wodka etc. Ze worden ten dronken gevoerd en daarna moeten ze over een brug lopen en dan een memory-spel doen...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
908 gasten en 3 vaste bezoekers