Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 96992 keer)

Offline Joff

• Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #280 Gepost op: 10-03-2006, 08:09:56 »
Ik vind die suggestie van die "eliminatie" wel leuk. Ik heb eens een molspel gespeeld op een online forum dat ik een tijdje runde en daar gaf ik spelers ook de mogelijkheid een zgn "eliminatie" te verdienen, waarmee ze dan een andere persoon zo ongeveer naar huis konden sturen. Ik weet niet meer 100% zeker hoe ik dat toen geregeld heb, want de mol mocht er natuurlijk niet uit. Ik had dat volegns mij wel slim gedaan toen. Ik denk dat het zo ging, dat ik een test liet maken door de overigen, en dat de slechtste van de test, samen met de slechtste van een bepaalde opdracht, en samen met de als te elimineren aangewezen persoon als laatste overbleef. Het lot wees dan aan welke van de 3 naar huis moest, met als uitgangspunt dat het lot nooit de mol kon aanwijzen.

Het interessante was dat ik die eliminatie die te verdienen was in een opdracht verkocht voor zo'n 5000 euro. Vervolgens gaf ik de drie kandidaten los van elkaar - zonder overleg - de kans hun plek in het spel terug te kopen voor 1000 euro. Hierbij gaf ik hun de volgende overweging: Indien alle kandidaten hun plek willen terugkopen, gaat er 3000 euro van de pot af, maar moet er toch één van de drie weg (wordt er dus geloot). Indien 2 hun plek terugkopen, gaat de derde naar huis. Indien 1 zijn plek terugkoopt, wordt er tussen de andere twee geloot. Indien er geen hun plek terugkoopt, wordt er tussen alle drie geloot.

Was echt een zalig spel om te spelen als spelleider. Ik geloof dat de mol was aangewezen als te elimineren persoon. Dat had één van de kandidaten 5000 euro uit de pot gekost. Volgens mij was dat zelfs de reden dat ik die persoon niet meteen elimineerde maar dat ik het spel erbij verzon dat het tussen 3 mensen moest gaan. Vervolgens hield ik de mol op de hoogte van de keuze van de andere twee, die hun plek terugkochten. Ik liet de mol ook voor 1000 euro zijn plek terugkopen, en vervolgens werd er tussen de drie geloot, waarbij één van de andere twee het spel uit ging.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #281 Gepost op: 10-03-2006, 10:47:10 »
ik bne nu idd nog benieuwder naar de aflevering, en wat bedoelen ze met, er is inmiddels activiteit? zijn ze al weer met ene nieuwe serie bezig en zijn ze kandidaten aan het ronselen, Komt angela terug? ZIjn ze al aan het opnemen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Ca

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Je was een geweldig mens...
« Reactie #282 Gepost op: 10-03-2006, 10:52:11 »
Verspreking Schiffers aan het einde van het interview (?):

'Maandag komt de eerste afvaller langs in Schiffers.FM en hoort u haar eeh... zijn of haar verhaal.'    :-\\

Dat was mij ook opgevallen ja. Maar hij kan toch nooit weten wie er afvalt?  ::ohno::

Offline always mol

• Forumlid
  • ... This is the moment....
« Reactie #283 Gepost op: 10-03-2006, 11:56:43 »
zo wordt de theorie van meteen een afvaller wel erg versterkt

Offline Jay29

• Forumlid
Karel van de Graaf vanmiddag bij Tijd Voor Twee Frits Spits
« Reactie #284 Gepost op: 10-03-2006, 13:09:40 »
Vanmiddag om ongeveer 13.30 zit Karel van de Graaf bij Frits Spits in het radio2 programma Tijd Voor Twee. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Karel van de Graaf vanmiddag bij Tijd Voor Twee Frits Spits
« Reactie #285 Gepost op: 10-03-2006, 13:11:25 »
alweer bij radio 2, vaste klant daar zeker
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Martijn.

• Forumlid
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
« Reactie #286 Gepost op: 10-03-2006, 15:13:30 »
Ja, maar ik denk dat Schiffers het nooit kan weten. Het was echt een verspreking dus.
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #287 Gepost op: 10-03-2006, 15:15:14 »
Tuurlijk kan hij het wel weten. Hij weet toch wel wie hij maandag te gast heeft. Of dat hij niemand te gast heeft. Hij moet zich ook voorbereiden.
The British are not impressed.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 10-03-2006, 15:37:41 »
Ik heb het gemist! Wat werd er gezegd?  ??? Nog wat nieuws?

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 10-03-2006, 16:26:47 »
Maar zou er dan direct in de eerste aflevering al iemand afvallen? Want dan moet ik mn pool even aanpassen namelijk :P ;)

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #290 Gepost op: 10-03-2006, 17:14:50 »
Whaha nog een optie...  ;D :

Er komt een officieel widm stelletje. (In de eerste aflevering al.. whaha  :P)

Juist ja, begrijp ik ineens dat Milouska er in Argentinië achter kwam dat ze zwanger was  ;) ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 10-03-2006, 17:58:43 »
Karel zegt in dat intervieuw met Schiffers iets over na 48 uur vliegen dezelfde dag weer terug.. Karel zegt iets van: 'en dat zeg ik tegen hem' Dus ik denk dat er toch iemand uitgaat.. en als ik Karel goed verstond is het een hij.
groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 10-03-2006, 19:45:31 »
Vanmiddag om ongeveer 13.30 zit Karel van de Graaf bij Frits Spits in het radio2 programma Tijd Voor Twee. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Hier is 't interview terug te luisteren:

http://www.realitynet.org/images/widm6/media/karel2voor12_100306.mp3

Offline SwitchBlade

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 10-03-2006, 19:50:12 »
Ik weet niet of het al ergens anders gepost is, maar Karel heeft vanmorgen bij Giel Beelen een officiele hint gegeven:

Karel tegen Giel:
'Ik geef je een hint in de vorm van een vraag: Hoe kan het bestaan dat vanavond nog voor de test, voor de executie, minimaal drie kandidaten zeker weten dat ze niet naar huis worden gestuurd? Als je dat op kan lossen ben je A een knappe gozer en B een heel end op de goede weg.'

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #294 Gepost op: 10-03-2006, 20:22:42 »
Uhhh... één is de mol en twee anderen hebben een vrijstelling?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 10-03-2006, 20:24:33 »
en de twee met de vrijstelling zijn blijkbaar niet de mol?

Offline D-Mol

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 10-03-2006, 20:29:54 »
Precies. Als dit écht zo is, dan is Karel goed bezig met het weggeven van hints. Zodra er twee mensen met een vrijstelling zijn (deze show), dan kun je die afschrijven als Mollen.
Wie... is de mol?

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 10-03-2006, 21:40:45 »
karel deed het zeker niet slecht  :D

natuurlijk even wennen, maar hij deed het echt leuk! Ook aan het einde, zo heel zachtjes en langzaam de naam intypen met 1 vinger  :P dan de naam van de kandidaat zeggen....even wachten en dan op ENTER drukken  ::bravo::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 10-03-2006, 21:50:38 »
Karel.................petje af ::ok::

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 10-03-2006, 22:25:46 »

Er waren vandaag drie mensen met een vrijstelling: Liz en Roderick met hun vrijstelling aan het begin van de aflevering, en Toine met zijn vrijstelling door het memory-spel.

Als een van hen de mol is, dan weten deze drie kandidaten dat zij door gaan. Als de mol iemand anders is, dan zijn er in totaal vier kandidaten (Liz, Roderick, Toine en de Mol) die weten dat zij doorgaan.

Dus minimaal drie kandidaten (namelijk 3 of 4) weten voor de test dat zij door gaan.

De Mol wordt door de makers (en dus ook Karel) ook beschouwd als kandidaat (de officiële website heeft het over tien kandidaten), hoewel die dat natuurlijk niet echt is.