Even zeggen dat koekoe NIET "back" is(oef he Stormpie hihi) Nee,maar ff serieus. Ik heb hier enkele mensen een paar keer IRL ontmoet en dat vond ik SUPER!!! Daarom dat ik het nu eindelijk eens tijd vind om iets te vertellen. Eind december 2015 werd ik van de ene dag op de andere wakker en was ik blind op mijn rechteroog(nu nogsteeds en het zal ook zo blijven)Ik moest direct naar de spoed,en na enkele tests en onderzoeken kreeg ik de diagnose.......MS(Multiple Sclerose)Tja als je die 2 letters te horen krijgt dan is het toch wel ff schrikken hoor!!!!
Ondertussen zijn er geen bijkomende letsels(vorige maand is het gebleken uit de MRI scan).Genezen zal ik niet,maar ik blijf stabiel omdat ik mij om de 2 weken moet inspuiten met een Plegridy-pen(Swifty,jij kent dit neem ik aan?)Maar verder voel ik mij prima en laat ik zeker mijn kop niet hangen,maar bekijk het POSITIEF.Maar ik heb uiteraard een totaal andere kijk op het leven gekregen,dus uren,dagen,nachten...zitten lullen op een forum over.....tja over wat eigenlijk????Dat doe ik niet meer,er zijn uiteraard VEEL belangrijkere dingen in mijn leven.
Al heb ik hier een ENORME plezante tijd gehad
Groetjes.