Nu zal ik nog eens iets vertellen. Een paar uur geleden stond ik aan de kassa in de plaatselijke Spar winkel.Op dat ogenblik was ik er alleen.De kassajuffrouw zei tegen mij,"koekoe,nu er toch niemand is moet ik je ff wat vragen,heb jij een zus die Huguette heet?" Ik dacht
en zei nee,en zij zag aan mijn verbazing dat ik helemaal geen zus heb die zo heet.Toen vroeg ik, Hoe kom je daar nu bij? Wel zei ze,de laatste tijd komt er hier regelmatig een vreemd dametje (ze betaald altijd enzo) da's niet het probleem,maar ze zegt steeds hetzelfde; "doe de groeten aan mijn broer koekoe,je kent hem wel hij woont daar op dat adres,en hij komt hier vaak" Ik was meteen van m'n melk en dacht
In ons dorp wonen er ong. 2500 mensen,eentje daarvan is een beetje "kierrewiet" en dan kiest ze net mij als broer uit
toen hebben we nog een beetje zitten "gekgaaien" ik zei tegen de kassajuf., als ze nog eens komt vraag dan eens of ze rijk is,dan zal ik "indien ik haar ooit tegenkom" aanspreken met "lievelingszusje"
Hoelang woon ik hier nu reeds? ...een 14-tal jaar, maar ik heb nog nooit gehoord van een Huguette
Misschien stalkt ze mij nu ?