Iets vertellen wat ik net gezien heb.Daarnet ben ik even gaan pinnen,maar daarvoor moet ik naar een andere dorp(ik woon net voorbij het bord met einde beschaving er op
) De auto was bevroren dus liet ik even de motor draaien.(dat mag ik wel niet van Swifty,maar ze lag toch nog in haar nest,dus ze wist het niet
)Ik ging even naar binnen en gisteren was hier een fuif en de laatste fuifgangers vertrokken nu pas.2 meisjes en 2 jongens liepen(duidelijk nog in feeststemming) langs mijn auto naar die van hen die iets verder stond.Toen ik terug buiten kwam zag ik nog net 1 van die meisjes een mannetje tekenen in het ijs op m'n zijraam en ik zei:ik heb niets gezien hoor.Dat meisje:'Hela,het is toch een mooi mannetje?'.
Ook zij lieten even hun motor draaien met de radio loeihard en nogsteeds wat staan dansen op straat en zo.
Toen ik terugkwam van dat ander dorp zag ik iemand in een bocht midden op de straat staan zwaaien.Toen ik dichterbijkwam trok iemand haar aan de kant en toen zag ik wie het was...idd datzelfde meisje
In de eerste bocht die ze moesten nemen hadden ze een uitschuiver gemaakt en lagen met hun gat in de gracht.De feeststemming was dus gauw overgeslaan in paniek