Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
nou volgens mij krijg jij hier niet de macht
Niks te fijne reis Vandaag ben ik interimmoderator,dus de eerste die nu nog maar 1 iets noemt wat ook maar enigszins iets met een bepaalde fandag te maken heeft flikker ik gedurende 24 uur van het forum Hopelijk leest Test dit niet want straks ben ik zelf de eerste en enige die een ban krijg
nou volgens mij krijg jij hier niet de macht als de modjes weg zijn hoor .we hebben altijd nog actieve leden
Je zou je gelukkig prijzen Het RE:... topic was al terug open geweest En alle topics die Swifty geopend heeft had ik eraf geflikkerd
surprise, niet alle modjes waren naar de MFD en ook Test (die itt mij echt powers heeft om iemand voorgoed te verwijderen) was niet naar de MFD
over de MFD?
Een oproep om het RE:..topic terug te openen.Wie is er voor?
in iedere post die ik plaats iets over de MFD zeggen
koekoe zeggen dat dat slotje er op blijft en zeggen dat ik de grote afwezige was tijdens de MFD...maar dat, dat werd gecompenseerd door de aanwezigheid van een bepaalde dame
Pffft toch geen kat die jouw posts nog leest
koekoe zeggen dat dat slotje er op blijft en zeggen dat ik de grote afwezige was tijdens de MFD...
zeggen dat ik D*N's idee voor het re:... -topic (voor de verandering) wel erg leuk vond
nog steeds vinden dat dat ..... topic stom is
Langzaam m'n bedje inkruipen ... ik ben echt helemaal gaar ... fijne avond iedereen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
499 gasten en 5 vaste bezoekers