Iets vertellen aan D*N en tdietz en Jann en aan nog anderen.
In België is mijn favo cluppie KV Kortrijk.Jammer genoeg vertrekt een van de sterkhouders bij KVK(alweer) naar Roda:Davy De Beule.
Ik had dus wat gezocht naar fora waar men het over transferperikkelen heeft wat Roda betreft.Ik had uiteindelijk een site gevonden,en had me er even aangemeld als KVK.
Ik had 1 (EEN) post geplaatst en ik kreeg meteen een PM van een moderator
Met de modjes van hier op RN in het achterhoofd dacht ik:Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?
Maar dit was de PM.....
Beste KVK
Zaterdag 26 maart is het zover, de Voetbalkantine gaat voetballen in een écht stadion.
Vanaf 14.30u trappen we af op De Wageningse Berg in Wageningen. Het wordt een gezellig samenkomen waar een balletje getrapt wordt, en naar verluid gaan er ook de nodige drankjes genuttigd worden. Let hierbij wel op: iedereen verzorgt zijn eigen spijs en drank, koop van te voren in, want rondom het stadion zijn hier geen gelegenheden toe! Vergeet ook geen vuilniszak mee te nemen, wij willen graag het stadion schoon
achterlaten.
De Wageningse Berg heeft geen toiletten, ook wel iets om rekening mee te houden. Aangezien het een bosrijke omgeving is, en die bomen best wel iets kunnen verdragen hoeft dit geen probleem te zijn. Vuil ondergoed stinkt echter, dus doe ons een plezier en zorg indien nodig zelf voor toiletpapier.
Na afloop van de middag is de keus aan jou. Ga je naar huis, of met andere leden nog wat eten?
Daarna nog gaan stappen?
Check het topic in de Toog (http://www.devoetbalkantine.nl/forum/index.php/topic,544.0.html) voor het adres of een routebeschrijving (ook voor het OV) en de meest recente informatie. Een carpoolafspraak is daar ook snel gemaakt.
Wij hebben er in ieder geval veel zin in. Ons jonge forum bestaat op het moment van de meeting een half jaar dus we hebben wat te vieren!
Wie weet, tot dan!
Met vriendelijke groet,De crew van De Voetbalkantine.
Meteen een uitnodiging
Dat zijn daar andere modjes dan die ouwe zeurwijven hier op RN he