Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
ios5 valt een beetje tegen,sommige apps werken niet meer naar behoren, het scrollen op deze site gaat niet goed, alles gaat een beetje schokkeriger en trager. bij mijn ipad tenminste....Ipad 2 heeft er geen last van.
Naar De Observant bellen, dat Daisy eraan komt
Afsluiten.....maar niet voor ik Daisy enkele dikke en heb gegeven want Daisy...reeds van toen je me voor het eerst zei dat ik soms kon wachten tot ik een ons weeg.....wel ik heb gewacht...en eindelijk is mijn verlangen realiteit geworden Dankje Daisy En dus waarschijnlijk straks terug dromen van Daisy he
volgens mij heb jij of een hele grote kater gehad of je bent veelste vroeg begonnen met indrinken of je hebt de hele dag lopen slapen en dromen tegelijk
D*N even uitleggen dat ik al héééééél lang op zoek was naar een bepaalde cd en die nu EINDELIJK heb dankzij een tip van Daisy en ik haar gewoon even bedankte Okee,misschien een beetje op een kleurrijke manier met verschillende interpretatie mogelijkheden,maar 'dankje Daisy' vond ik nogal kort en saai
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
976 gasten en 7 vaste bezoekers