Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Studeren
nu lijkt het misschien vervelend.... maar je schooltijd is veel leuker dan je werktijd (of in ieder geval heb je veel meer vrije tijd)
Iedereen denkt wanneer hij op school zit altijd dat hij het druk heeft en krijgt altijd te horen dat het juist de leukste tijd van je leven is. Ook ik geloofde dat nooit, maar och, wat had iedereen toch altijd gelijk Zelfs nu op de uni zou ik er alles voor geven om terug naar de middelbare te mogen
elke levensfase heeft wat ik vond het ongecompliceerde van kleuter zijn heerlijk. Alleen mijn buurjongen gooide wel erg vaak met zand
Ach, ik gooide altijd net zo hard terug Maar inderdaad, elke fase heeft zijn charmes en tegenstellingen. Al zou ik best graag een jaar of tig terug in de tijd willen gaan en dan wel met de kennis die ik nu heb
ik hoef niet terug, maar zou wel leuk zijn als mijn lijf een stukje in de tijd terugging..
Ik heb er echt zo'n hekel aan als mensen dat zeggen. Ik mag toch hopen dat veel erger dan m'n schooltijd niet kan... Ik vind de universiteit in ieder geval al vele malen beter
Ooh, en ik wil soms nog best wel weer even naar de uni.. Toen had mn leven nog een soort van structuur. Werk zoeken en een boel onzekerheid over je toekomst is ook prut..
vakantie vieren!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
905 gasten en 1 vaste bezoeker