Zou koekoe ook beseffen dat in het vakantiehuis ook een administratie is waar wel 4 computers staan?
beseffen dat de tijd toen ik op kamp ging met de chiro, je die niet meer kan vergelijken met nu.(de chiro en de kinderen waar jij voor instaat kan je natuurlijk niet met elkaar vergelijken.,maar ik zie op kamp gaan(zoals ik het gekend heb) als back to basic,geen moderne technologie,geen mobieltjes,internet(bestond trouwens nog niet),tjongejonge, hoe moet ik dat nu aan Bakkertje uitleggen wat ik precies wou zeggen,en ik er helemaal niets verkeerd mee bedoelde?
Ik doe een poging. In mijn linker hersenkwab,een beetje van achter zit mijn fantasieknobbel.Toen je zei dat je op kamp ging,had ik meteen een beeld voor me van jij in je Akela-pakje
. Jullie trekken voor een weekje ergens een bos in,slaan jullie tentjes op,maken jullie eten klaar boven een vuurtje,wassen in een nabijgelegen beekje,doen bosspelletjes enz. Dat idee had ik, lekker een weekje weg van de moderne wereld. Maar toen je gisteravond ff kwam joehoe
zeggen, dan klopte mijn theorie precies niet meer
daarmee dat ik vroeg of je in een internetcafe was
"wat ga je nu doen?" mij afvragen of ik gek aan het worden ben
en/of ik een ouwe zak begin te worden,daar ik het "op kamp gaan" niet meer begrijp?