Beste mensen,
Reeds in maart had ik tegen enige mensen kenbaar gemaakt graag een wk pool te houden, omdat ik het leuk vind, en omdat sommige deelnemers mij daar ook om gevraagd hebben. Hartstikke leuk natuurlijk en ik doe het graag.
Nu vonden de hoge heren hier het tijd dit toetje voor mij dit af te pakken en het zelf te organiseren aangezien de toto redelijk succesvol verloopt. Ik voel mij erg gepasseerd vooral omdat ik al ruim van te voren had aan te geven dit te willen doen(en zeg niet dat ik het niet kan, ik doe hier al 2 jaar lang de toto) Onder het mom van het is dubbel op wordt er nu gezegd dat men geen 2 wk pool's wil, wij van Jorg's toto competitie vinden dit onzin, ik ben hier bekend om de toto en wil daarom ook graag met het wk Jorg's toto competitie organiseren.
Ik heb hele andere regels en punten telling van de hogere heren hier. Daarnaast zal de wk pool in het wk board komen en volledig geautomatiseerd zijn, terwijl mijn pool handwerk is, een beetje waardering voor het werk dat ik hier wekelijks aflever zou ik wel fijn vinden(nogmaals: ik doe het graag, maar het kost me zeker wel een half uurtje). Mijn pool zal in de relaxhoek, compleet gescheiden van dat wk board zijn. Ik denk ook dat de meeste mensen er geen bewaar tegen hebben om ook mijn pool in te vullen, zoveel werk is dat niet als het overzichtelijk gebeurd. Daarom graag, plaats hieronder uw steunbetuiging of signatuur als u het geen rpobleem vind 2 toto's in te vullen en zo alsnog Jorg's wk toto door te laten gaan.
mvg
uw toto heer Jorg