Auteur Topic: [kandidaat Be] Emma  (gelezen 63435 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #80 Gepost op: 24-10-2005, 21:54:15 »
Nou Emma, fijn dat je even een gelukkige tijd had. Maar volgens mij is dat zo over.  :-\\ :-\\ Met Carl opgescheept zitten, ik heb nu al medelijden met je  :\'( :\'(
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 24-10-2005, 21:57:08 »
Leuke beelden van Marnix en Emma samen, mooi om te zien ! Jammer idd dat dat nu afgelopen is..
Do you want to go to the Seaside?

Offline mikeh

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-10-2005, 22:07:56 »
Emma, je bent een leuke en aardige meid. Komt goed en eerlijk over. Ik hoop dat het verblijf met Carl op winnaars eiland niet te erg was. En dat je hebt kunnen teren op de tijd met Marnix op het winnaars eiland. Kwam heel goed over hoe jullie genoten. Zo hoort het.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #83 Gepost op: 24-10-2005, 22:08:35 »
Yes! Emma nog steeds op winaarseiland ::ok::

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 24-10-2005, 22:17:35 »
Yes! Emma nog steeds op winaarseiland ::ok::

Daar is ze zelf waarschijnlijk niet zo blij mee nu Carl eraan komt.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #85 Gepost op: 24-10-2005, 22:18:15 »
Gewoon een lief meiske  ::jaja:: ::ok::

Offline R.Crusoe

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 24-10-2005, 22:32:43 »
Blij dat zij er nog in zit ..... Mag van mij tot t einde !!!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 24-10-2005, 22:45:05 »
Blij dat zij er nog in zit ..... Mag van mij tot t einde !!!

Ja Emma moet het nog enkele afl volhouden. Want ik schat haar hoog in op de evenwichtsbalk...
Zo'n toffe amaai... Er zijn er anderen...

Offline daakhaos

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 24-10-2005, 23:14:15 »
Emma, wat hebben we met je te doen. Eindelijk gelukkig, moet je dat tactische gezever van Carl weer dagen gaan aanhoren. Hou vol meid!  ::hug::

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 25-10-2005, 10:49:23 »
Emma, wat hebben we met je te doen. Eindelijk gelukkig, moet je dat tactische gezever van Carl weer dagen gaan aanhoren. Hou vol meid!  ::hug::

Ja hou vol!!!

Je gaat naar de finale!

Emma is de lachende derde, rust geen ruzie (tot nu toe).
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 10:56:40 door Mus20 »

Offline Flabber

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2005, 14:37:11 »
Ik zou het wel weten als ik in Marnix' schoenen stond.
Alleen met haar op een onbewoond eiland... Zou het niet alleen bij visjes vangen zijn gebleven !
Misschien dat Carl dit ook denkt.. Wordt het een hele leuke uitzending volgende week ! ::hug::

Offline A.P.P.E

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 26-10-2005, 10:01:23 »
Haha ben benieuwd ::rofl::

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #92 Gepost op: 27-10-2005, 03:38:34 »
Alleen met haar op een onbewoond eiland... Zou het niet alleen bij visjes vangen zijn gebleven !
Misschien dat Carl dit ook denkt.. Wordt het een hele leuke uitzending volgende week ! ::hug::

Volgens mij heeft Carl [hoe onbegrijpelijk dat voor ons ook is....  ::) ] een vrouw.
En daarbij; ik denk dat Emma er liever met Chico van door gaat  ;D

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 27-10-2005, 11:15:10 »
Volgens mij heeft Carl [hoe onbegrijpelijk dat voor ons ook is....  ::) ] een vrouw.
En daarbij; ik denk dat Emma er liever met Chico van door gaat  ;D

En dat vindt Chico niet erg!

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 30-10-2005, 17:05:01 »
Emma baalt als een stekker dat Carl nu weer op het eiland is. Ze heeft geroepen dat het een oneerlijk spel is. Maar of dit nu is om maxime die weggaat of omdat zij nu met Carl opgescheept zit.....

1 ding weet ik wel, Emma kan WEL goed overweg met Chico en zal zich volledig op Chico concentreren. Zij heeft gelukkig steun aan die donderse etenstelende aap. hahaha.

en eerst zit Carl te miepen dat Goal niet tof is en vervolgens is hij weer blijd at hij die kant op kan. noud at is ook alleen omdat hij dan weer ff veilig zit. Hij weet donders goed dat de volgende die naar het eiland komt hem weer eraf trapt.

Emma, jij zit voorlopig nog wel ff weilig.
Pas als Carl weg is, zal ze het moelijker krijgen. Denk ik.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 30-10-2005, 17:23:36 »
Emma baalt als een stekker dat Carl nu weer op het eiland is. Ze heeft geroepen dat het een oneerlijk spel is. Maar of dit nu is om maxime die weggaat of omdat zij nu met Carl opgescheept zit..... (...)

Ze zal wel zeggen op de manier dat Maxime is wegstemd (met 8 stemmen zonder te horen dat er 6 van Douwe waren), maar in gedachte zal ze toch niet eerlijk vinden om met Carl opgescheept te zitten!

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 31-10-2005, 22:05:28 »
Het was heel erg jammer dat Emma met Carl zat opgestcheept, maar zij had hem keihard door!!!
Mag ik hieruit concluderen dat Emma slimmer is dan dat ze eigenlijk zou denken?

In de volgende aflevering gaat hij toch weg en heeft ze Marnix weer terug en tevens een stap verder op weg naar de finale.

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 1-11-2005, 09:00:10 »
Ik vond het echt super goed van Emma dat ze Carl én door had én tegen hem inging wat betreft zijn stemgedrsg tegenover Maxime!!
 ::bravo:: ::ok::
Zit Carl stoer te vertellen dat hij stemmen zou opofferen om Marnix in het spel te ghouden (yeah right! :-X) en Emma er meteen boven op  : maar waarom heb je Maxime dan niet geholpen?

Go Emma!!!
(wat een prachtige meis is Emma)

Offline kojo

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 1-11-2005, 11:54:31 »
Emma die ingaat tegen het stemgedrag van Carl....

Op een bepaald punt heeft Carl natuurlijk wel gelijk. Hij zou al zijn stemmen tegen Douwe ingezet moeten hebben omdat hij een vriend was van Maxime. Maar waarom gaf Meredith geen stem aan Douwe?
Dacht Emma nu echt dat Carl, die, door zijn eigen idiote en egocentrische gedrag, de meest gehate persoon in de expeditie was/is al zijn stemmen zou opofferen.
Zelfs met 2,3 of 4 stemmen had Carl Maxime niet in de expeditie kunnen houden. Daarvoor was steun nodig van Meredith. Marleen zette al 2 stemmen of Douwe, Fleur zette er 2 op Maxime en Maxime die schatte de situatie volledig verkeerd in.

Nogmaals; het feit dat Maxime er uit gestemd werd is en blijft in eerste instantie de "fout" van Maxime zelf ( hij had zijn eigen stemmen ook kunnen uitbrengen op Douwe en dan in gelijke mate de "fout" van Carl en Meredith.

Emma is verontwaardigd dat Carl Merdith vernoemt maar hij heeft wel gelijk. Meredith had toch ook altijd een goede band met Maxime gehad?
Carl gedraagt zich inderdaad lullig maar hij moet het spel ook spelen vanuit zijn kansen om in de expeditie te blijven.

Los daarvan is Emma een sterke deelnemer die een waardige winnaar zou zijn van de expeditie..     

« Reactie #99 Gepost op: 1-11-2005, 12:14:28 »
Emma zit voorlopig nog wel even goed op het winnaars eiland.
Al had ik gisteren graag gezien dat marnix de proef liet winnen door Meredith. Dan hadden de meiden het echt super gehad samen met Chico!

Emma is trouwens een erg inteligente en vooral (misschien wel té) lieve meid! Zoals gisteren al werd gezegt is het echt knap hoe zij zich op het eiland weet te redden. 4 dagen op 25 m2 met iemand die je niet ligt en zelf voor eten en vermaak zorgen.  ::ok::

Hopelijk blijft ze nog even!!