Ben het grotendeels wel met je eens.. zeker over dat afzeiken
Maar met dat complot niet. Wim en Meredith legden het er wel hééééééél dik bovenop dat ze eigenlijk een complot in de zin hadden. Althans... toen ik keek en ze hoorde praten over dat ze in de minderheid waren en erg bang waren weggestemd te worden had ik zoiets van "Ooooh, die willen een complot!!!!", dus toen Esther daarop in ging, vond ik dat vanzelfsprekend.
Toen ze daarna aangaven dat ze toch niet wilden, kon ik het niet begrijpen maar ik had wel zoiets van -okee dan-.
Maar om dan, als je er achter komt dat de lijdster (in dit geval met opzet ij voor de taalfanatiekelingen) uitgedaagd kan worden en je weet dat er een iemand zeer boos is en met liefde de kans aangrijpt om die uitdaging aan te gaan (John), dit in de groep te gooien
Op zo'n moment gooi je echt olie op het vuur en daar was de tweeling, Meredith en Wim, zich zeer goed van bewust.
Euhm nee, dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.
Óf ze had het meteen gezegd na het gesprek met Esther, maar dan vind ik ook dat ze had moeten vertellen en Wim en zij besproken hadden, óf ze had haar mond dicht gehouden.