Ik moet zeggen dat er hier wel heel negatief over mensen wordt gepraat. Je weet wat ze zeggen hè, een grote bek, maar een klein.....
Ach... ga toch lekker in de auto naar de mac om je vol te proppen, om je daarna vol te gieten met alcohol, om vervolgens in je lekkere warme bedje te gaan liggen, want tja.. als je dat allemaal kan..dan kan je inderdaad ook oordelen over de mensen in de expeditie... want dan weet je wat het is om honger te lijden en tussen de insecten te slapen!!
Jeezzzz....
Nou...... er zijn zat mensen van 17 en 18 die het leger in gaan naar de infanterie, daat is het EN weinig eten EN tussen de insekten slapen EN ook nog in de kou EN fysiek zijn ze tenminste ook nog bezig.... dus er zijn er zat die dat kunnen.
Het valt me op dat er veel jongens van haar leeftijd voor haar opkomen.
Ik heb vaak zat in het bos moeten slapen, tussen de insecten, vaak geen eten, omdat de fourier ons niet kon vinden, maandenlang van huis op uitzending...
er zijn er zat die dat kunnen.
Het valt me wel op dat er veel jongns van haar leeftijd het hier voor meredith opnemen.
Ze zei nu op de fandag dan wel dat alles is uitgesproken, maar ondertussen wel liegen, en daar heb ik een hekel aan. De meesten die voor Meredith opkomen willen graag haar MSNadres hebben... pfff, dat zegt toch al genoeg.
nee, als al dat gedoe met Carl en Esther en Elbert er neit was geweest, had ze er al snel uitgelegen.