Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104095 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #40 Gepost op: 5-09-2005, 22:55:09 »
Douwe heeft z'n nut nu al bewezen :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #41 Gepost op: 5-09-2005, 22:55:56 »
ik denk dat Douwe nu uit de verf gaat komen, nu hij echt moet zien te overleven en zijn kennis komt natuurlijk wel van pas ook al bouwt hij pas zijn eerste vlot....keep on going Douwe... ::ok::

ik vind het ook geweldig om te zien hoe de twee anderen hem accepteren, voor hetzelfde geld hadden ze hem genegeerd of wat dan ook...
ze moeten wel, zonder Douwe halen ze dat eiland nooit!

Offline Baldy

• Forumlid
  • You are a guest of nature.... Behave!
« Reactie #42 Gepost op: 5-09-2005, 23:24:51 »
Douwe is een gouwe!
Never argue with an idiot.  They will bring you down to their level and beat you with experience...

Offline Aitan

• Forumlid
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
« Reactie #43 Gepost op: 6-09-2005, 09:10:44 »
mss blijkt ie wel een 'pain in the ass' the zijn in de volgende aflevering. Niet te veel zelf bedenken mensen :D
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline 11-je

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 6-09-2005, 09:35:59 »
De andere twee dragen hem nu op handen. Als ze hem straks maar niet als een baksteen laten vallen. Hij geeft wel al zijn kennis door maar zegt zelf ook dat hij nog nooit een vlot heeft gebouwd. Ik ben bang dat de dertigers misbruik van hem gaan maken maar misschien zie ik wel spoken.

Offline oinky

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 6-09-2005, 14:47:07 »
volgens mij kan hij erg ver komen weet ik wel zeker let maar op ik denk dat het een echte doorzetter is en hij is volgens mij niet voor i gat te vangen.

gr. oinky
3 keer is niet altijd scheepsrecht soms is het 4 keer

Offline kolibri

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: 8-09-2005, 08:16:32 »
 ::tandpastasmiley:: mooi mannetje die douwe
ik denk wel dat ie ver kan komen
go douwe
kolibri

Offline noon

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 8-09-2005, 13:30:56 »
Ken Douwe Persoonlijk. Leuk om te zien hoe jullie over hem denken. Zou hem een keer voor comp. slepen.

Rekenen er maar op dat Douwe een goede vent is. en dat hij prima palingen rookt.

Offline oinky

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 9-09-2005, 12:21:52 »
ben gek op paling als hij ze nou rookt dan kom ik ze wel effe op eten ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
3 keer is niet altijd scheepsrecht soms is het 4 keer

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 9-09-2005, 15:53:16 »
Ik vond het zielig voor Douwe dat hij er unaniem uit gestemd werd, en dan vooral met het excuus dat hij als eerste van het kruis afviel. Ik snap wel dat je niet rechtuit tegen zo iemand gaat zeggen 'joh, ik stem je eruit omdat je teveel haar hebt', maar het feit is, dat Douwe overkomt als iemand die zich niet zo makkelijk aanpast, alleen al door zijn uiterlijk en zijn beroep. Voor ons kijkers is dat juist de charme van Robinson....

Gelukkig krijgt hij nu de ultieme kans om alsnog te laten zien wat hij kan

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #50 Gepost op: 9-09-2005, 17:53:17 »
jammer dat bij Rock Island geen palingen zwommen, had hij ze mooi ff kunnen roken ;D

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #51 Gepost op: 9-09-2005, 23:33:52 »
Ik vond het zielig voor Douwe dat hij er unaniem uit gestemd werd, en dan vooral met het excuus dat hij als eerste van het kruis afviel. Ik snap wel dat je niet rechtuit tegen zo iemand gaat zeggen 'joh, ik stem je eruit omdat je teveel haar hebt', maar het feit is, dat Douwe overkomt als iemand die zich niet zo makkelijk aanpast, alleen al door zijn uiterlijk en zijn beroep. Voor ons kijkers is dat juist de charme van Robinson....

Gelukkig krijgt hij nu de ultieme kans om alsnog te laten zien wat hij kan

Mmmm. En toch denk ik dat Douwe eruit ging omdat niemand een ander vergelijkingspunt had.
 :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 10-09-2005, 12:00:17 »
Het is natuurlijk heel gemeen om zo'n stemming openbaar te doen. Als dan de eerste een naam noemt (in dit geval die van Douwe) zou je jezelf wel heel kwetsbaar opstellen als jij dan een andere naam zou noemen. Je moet immers nog een hele tijd met elkaar verder. En wie weet zou zich dat in een latere fase tegen je gebruikt kunnen worden.
Ik denk dat Margriet zichzelf heel goed gerealiseerd heeft dat, als zij de naam Douwe zou noemen, iedereen haar zou volgen en dat hij ook daadwerkelijk zou moeten vertrekken. En idd was de kruizenproef het enige vergelijkingspunt.
Toch denk ik dat een anonieme stemming een ander resultaat had laten zien.
er was eens......

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 10-09-2005, 13:50:47 »
Toch denk ik dat een anonieme stemming een ander resultaat had laten zien.

Wat voor resultaat? Ze kenden elkaar net...Douwe viel het eerst van het kruis en hij toont ook niet echt atletisch, ik vind het een logische keuze gezien het moment...
sic transit gloria mundi

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 10-09-2005, 14:26:00 »
oja, zeker een logische keuze, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen op de eerste indruk een keuze maken. Op iemands uitstraling. Ik zeg niet dat Douwe dan niet weggestemd zou zijn, maar dat ik me heel goed kan voorstellen dat er dan ook op anderen gestemd zou zijn.
er was eens......

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #55 Gepost op: 11-09-2005, 19:38:29 »
...
Ik zeg niet dat Douwe dan niet weggestemd zou zijn, maar dat ik me heel goed kan voorstellen dat er dan ook op anderen gestemd zou zijn.

Helemaal akkoord, een geheime stemming was mi eerlijker geweest...
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline twina

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 11-09-2005, 23:09:22 »
De andere twee dragen hem nu op handen. Als ze hem straks maar niet als een baksteen laten vallen. Hij geeft wel al zijn kennis door maar zegt zelf ook dat hij nog nooit een vlot heeft gebouwd. Ik ben bang dat de dertigers misbruik van hem gaan maken maar misschien zie ik wel spoken.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar ik denk dat Douwe zich niet gauw aan de kant laat zetten. Hij zal aanwezig blijven.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 12-09-2005, 22:47:01 »
Esther is al niet meer zo positief over Douwe :P

Dit stukje stond op de site van Talpa:

Esther: "Douwe wil graag een eigen plekje, ik vind dat wel prettig. Hij boert, laat winden en gromt. Hij maaakt erg veel lawaai, het is gewoon een heel ander type man."
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 12-09-2005, 22:53:23 »
Douwe en Esther een wereld duo ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Het zijn gewoon 2 types die botsen, ik vond Esther betuttelend doen op een gegeven moment en 'huppelkutterig' en Douwe was wel erg chaggo...... ;)
sic transit gloria mundi

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 13-09-2005, 06:45:24 »
Douwe en Esther een wereld duo ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Het zijn gewoon 2 types die botsen, ik vond Esther betuttelend doen op een gegeven moment en 'huppelkutterig' en Douwe was wel erg chaggo...... ;)

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: dat huppelk*tterige dat idee had ik nou ook van haar...en Douwe...ach Douwe is zichzelf...echt Fries dus... ;) :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!