Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104110 keer)

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2005, 22:00:14 »
Ja , Douwe begint mij ook steeds meer aan te spreken ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2005, 22:36:31 »
Douwe jongen, ik heb weer ontzettend om je gelachen! Die opmerking over Fleur  ::rofl::
En dat niet alleen, ook waardering voor je oprechtheid; je was niet helemaal in je nopjes met Esther tijdens de overtocht per vlot... maar neemt het nu wel voor haar op  ::ok:: Oprjocht  ;)

Gean sa troch Douwe!  ::bravo::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #102 Gepost op: 3-10-2005, 22:38:31 »
Citaat
En dat niet alleen, ook waardering voor je oprechtheid; je was niet helemaal in je nopjes met Esther tijdens de overtocht per vlot... maar neemt het nu wel voor haar op   ::ok::!
dat zegt dan toch weer hoe erg wij gemanipuleerd worden als kijker. Wij (ik in ieder geval) dacht(en) dat Douwe Esther een beetje een zeurpiet vond, maar ze hebben dus wel degelijk een goeie band

Offline Winston

• Forumlid
  • ...going nowhere.
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2005, 22:47:32 »
Het blijft bijzonder hoe kleine dingen je kijk op de zaak kunnen blijven veranderen. Douwe die van een soort Robinson karikatuur toch steeds meer een echt mens begint te worden, doordat hij zich lekker ongeneerd uitlaat over de redenen waarom hij sympathie voor Fleur heeft! Heerlijk.
- stop making sense -

Offline lie

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-10-2005, 23:05:13 »
hihi ja, die Douwe toch..... hmmmmm da wordt daar nog iets sie met zijn fleur  ::rofl::

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #105 Gepost op: 3-10-2005, 23:06:45 »
dat zegt dan toch weer hoe erg wij gemanipuleerd worden als kijker. Wij (ik in ieder geval) dacht(en) dat Douwe Esther een beetje een zeurpiet vond, maar ze hebben dus wel degelijk een goeie band

Ik zou inderdaad wel eens wat meer willen weten over het manipuleren. Het kan behoorlijk sturend zijn, de beelden. Al is het niet aan elkaar geknipt dat b.v. John Esther voor alles en nog wat uitmaakt...  ::) dat heeft hij uiteraard wel allemaal zelf gezegd.

Maar in het geval van Douwe denk ik dat hij misschien niet zo veel met Esther had, maar dat hij niet zijn hele beeld van iemand laat afhangen van een paar van die voorvallen. Hij heeft, denk ik, eerlijke behandeling heel hoog in het vaandel staan.
En Esther is alles behalve eerlijk behandeld door haar team leden.

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 4-10-2005, 07:24:21 »
ik heb er geen woorden voor dan allen maar wat een prachtige vent is die douwe lekker lachen met hem ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
kolibri

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 4-10-2005, 08:48:28 »
Kijk,van Douwe kunnen John& Carl nog heel veel leren!
John roept zo dat hij recht voor zijn raap is enz
en Carl speelt gewoon zijn eigen vieze spelletje,maar Douwe is nou echt een man die `recht voor z`n raap`is !
hij is oprecht,dat straalt eraf!!

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 4-10-2005, 09:23:59 »
Go Douwe ::respect::
Wow, I dont believe

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 4-10-2005, 11:05:48 »
Oprecht, recht voor de raap , maar ik hoop niet dat hij complotten smeedt tegen de Belgen Maxime, Marnix of Emma want dan heeft hij al zijn krediet kwijt bij mij. Natuurlijk die van "zuid mag hij eruit knikkeren....

Offline noon

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-10-2005, 14:57:24 »
Oprecht, recht voor de raap , maar ik hoop niet dat hij complotten smeedt tegen de Belgen Maxime, Marnix of Emma want dan heeft hij al zijn krediet kwijt bij mij. Natuurlijk die van "zuid mag hij eruit knikkeren....

Kijk het is wel een spelletje he Daar hoort dit ook bij. Zij doen het te minste voor de camera die belgen bespreken dit soort dingen ook heus wel hoor. Bovendien bespreken ze alleen maar om niet op elkaar te stemmen, maar spreken ze niet af om er een Iemand uit te knikkeren.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 4-10-2005, 15:04:53 »
Douwe is echt geweldig met z'n uitspraken altijd ::rofl::
Het is maar goed dat hij een tweede kans had gekregen! ::ok::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 4-10-2005, 15:26:09 »

Kijk het is wel een spelletje he Daar hoort dit ook bij. Zij doen het te minste voor de camera die belgen bespreken dit soort dingen ook heus wel hoor. Bovendien bespreken ze alleen maar om niet op elkaar te stemmen, maar spreken ze niet af om er een Iemand uit te knikkeren.

Ja maar pak dat de samensmelting behoort uit kamp noord +Marleen en Carl bv. Dan zal hij en Fleur samen wel afspreken om bijvoorbeeld Marnix of Marleen eruit te gooien, en mocht dat Marnix, Maxime of Emma zijn dan zou ik dat heel jammer vinden.

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #113 Gepost op: 4-10-2005, 16:12:16 »
Ja,ik vind Douwe ook een gave persoonlijkheid...hij wordt steeds losser,lijkt...toen ze met z'n drieen in de grot en op dat vlot zaten,vond ik em soms wat irritant,maar ik begin em nu ook steeds meer te waarderen!!
Haha,dat ie zei dat ie Fleur een lekker ding vindt...super!! ;D
Van mij mag ie ook in de finale!!
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 4-10-2005, 16:26:20 »

Ja maar pak dat de samensmelting behoort uit kamp noord +Marleen en Carl bv. Dan zal hij en Fleur samen wel afspreken om bijvoorbeeld Marnix of Marleen eruit te gooien, en mocht dat Marnix, Maxime of Emma zijn dan zou ik dat heel jammer vinden.

De drie Nederlanders lijken me eerlijk gezegd helemaal niet de types om sterke kandidaten als Marnix en Maxime er meteen uit te stemmen, maar eerder zwakkere schakels als de 2 jonge Belgen van Zuid of Emma/Anita en pas uiteindelijk als er verder geen andere deelnemers meer over zijn, op hen zullen stemmen.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 4-10-2005, 16:28:31 »
Douwe is echt leuk.  ::rofl:: Nu maar hopen dat de anderen om kunnen gaan met zijn directheid.  8)

::bravo::
Nog even niks.

Offline elisabethcb

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 5-10-2005, 11:52:21 »
Het blijkt dat Douwe iets moois in mij losgemaakt heeft: Voor het eerst van mijn leven heb ik me laten verleiden om me te registreren op dit forum;)
Ik heb nog geen enkele aflevering gemist en geniet mateloos van de ongekunstelde franjeloze  Douwe die volledig zichzelf blijft.
Ik als Groningse heb van meet af aan een zwak voor Douwe en zou best wel met hem op een onbewoond eiland willen zitten:D
Zo puur en eerlijk hoort een echte Robinson te zijn, voor mij althans de ware!!

Mijn hart gestolen....
A fly on the wall

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 5-10-2005, 12:01:33 »
Mocht ik een nederlander moeten kiezen (ik ben belgische) dan liever met Elbert op een eiland..
En natuurlijk ook Marnix of Maxime, twee losse toffe kerels...

Offline elisabethcb

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 5-10-2005, 14:31:31 »
Kwam douwe gister tegen in de kroeg.Wat een toffe gast.
Ik was zelf alweer te bezopen om nog iets van die conversatie te herrinneren.Ik weet wel dat douwe mijn favoriet is.

Is Douwe alweer terug in Leeuwarden ????
A fly on the wall

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 5-10-2005, 17:10:19 »

Is Douwe alweer terug in Leeuwarden ????

Mocht je bedoelen dat je denkt dat hij nog op het eiland zit, nee, de opnames zijn in Juli al geweest.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.