Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104113 keer)

Offline Nightmare

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #120 Gepost op: 5-10-2005, 18:17:15 »

Mijn hart gestolen....

Als je op Fleur lijkt maak je wellicht kans bij Douwe  ;D

Douwe is wat mij betreft de absolute Robinson held van dit jaar. Eigengereid, echt aan het overleven, 'live and let live', humor, (rokken)jager en zichzelf  ::ok::

Offline Senorita_88

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 8-10-2005, 10:19:42 »
Ja daar ben ik het helemaal mee eens  ::ok::  Douwe is degene in het programma die altijd eerlijk zegt waar het op staat, en hij heeft heerlijke droge humor  8)
Arienne

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #122 Gepost op: 8-10-2005, 15:58:00 »
Echt wel lachen dat hij zei: Ik vind Fleur gewoon een lekker wijf! ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

« Reactie #123 Gepost op: 8-10-2005, 19:08:26 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

douwe rules
echt een topper ja eigenlijk alles positief
valt weinig op aan te merken lekker eigenzinnig
en we  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ons rot om zijn heerlijke
ongeremde opmerkingen vooral doorgaan
 gegroet alfred j kwak

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 10-10-2005, 23:26:21 »
Super,hoe hij een nieuw licht wierp op de onsportiviteit van Carl! Die vent heeft inzicht. En terecht, dat hij kwaad was over de fuik. Ik vind zijn woordgebruik ook echt lachen ( ' opzouten')

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #125 Gepost op: 10-10-2005, 23:30:41 »
Ik vind Douwe een echte Robinsonner  ::jaja::

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #126 Gepost op: 10-10-2005, 23:36:24 »
Douwe is geweldig...vooral dat hij carl door heeft, zijn "analyse" van carl is ook mooi in beeld gebracht..Carl moet opzoute, Douwe Wint ER

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 11-10-2005, 00:09:58 »
Maar waarom toch ??? Hij spant zich alleen maar in als het hem uitkomt...Hij heeft geen spirit, komt blijkbaar noch met Maxime noch met Marnix overeen. Dan was Frank toch anders vorig jaar.
Frank ruuullleezz...

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #128 Gepost op: 11-10-2005, 01:30:00 »
Douwe haalt het nooit.
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #129 Gepost op: 11-10-2005, 08:29:07 »
Douwe is cool! Maar ik denk niet dat hij wint... Zoals jullie zeggen, hij doet niet zoveel, en alles op zijn eigen manier, dus ik denk dat dat nog wel tegen hem gaat werken!
Some light in your eyes...

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #130 Gepost op: 11-10-2005, 09:06:03 »
eigenzinnig is hij wel ja. maar wat is daar op tegen? meedoen met dat haantjesgedrag van de andere kerels past niet bij hem en dat hij daaraan niet meegedaan heeft siert hem. en toch komt hij tot nu toe aardig mee in de groep. dat de fuik door de anderen was weggehaald werd hun toch door de dames niet in dank afgenomen; carl werd er op aangesproken. maar de kop van douwe zal ook wel vroegtijdig rollen vrees ik.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #131 Gepost op: 11-10-2005, 10:26:52 »
Hahaha... ik heb weer vreselijk gelachen om Douwe gisteren. Wat een heerlijke vent, laat zich gewoon niet gek maken maar doet z'n eigen ding. Dat waar hij goed in is. En wat is daar tegen?  ::bravo::

Ben alleen inderdaad bang dat hij door z'n eigenzinnigheid de finale niet gaat halen. Maar dan kan hij wel terug kijken op een hele mooie ervaring, waarin hij 'gewoon'  zichzelf is gebleven!  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline M.Gieze

• Forumlid
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
« Reactie #132 Gepost op: 11-10-2005, 10:35:58 »
Douwe blijft een lekkere eigenheimer...ik vind het wel cool zo! ;D
Ik denk dat ie het nog best lang kan volhouden zo...hij weet net genoeg bij te dragen en houdt zich verder redelijk neutraal(behalve z'n mening over Carl,maar daar is hij toch ook voorzichtig mee...)
Douwe=kijkplezier! ;)
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Mathijs

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 11-10-2005, 13:10:50 »
Douwe is zoo cool..die droge opmerkingen elke keer.."toen dacht ik oooow fuck t gaat helemaal mis:P".. hij zegt dat dan zoo drooog.. Eerst hoopte ik echt dat esther um ging winnen, maar nou ze weg is ben ik tog egt voor douwe..

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 11-10-2005, 13:17:29 »
Douwe is zoo cool..die droge opmerkingen elke keer.."toen dacht ik oooow fuck t gaat helemaal mis:P".. hij zegt dat dan zoo drooog.. Eerst hoopte ik echt dat esther um ging winnen, maar nou ze weg is ben ik tog egt voor douwe..

Dat apprecieer ik juist niet aan hem : zijn taalgebruik is beneden alle peil... Altijd *uck* lekker wijf.... dat vind ik echt gortig... ::ohno::

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #135 Gepost op: 11-10-2005, 14:16:12 »

Dat apprecieer ik juist niet aan hem : zijn taalgebruik is beneden alle peil... Altijd *uck* lekker wijf.... dat vind ik echt gortig... ::ohno::

Zie daar het cultuurverschil tussen Belgen en Nederlanders
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 11-10-2005, 15:20:52 »
Dat denk ik wel Tweety, daar ligt het verschil.... Wij zijn niet zo direct, en houden alles meer voor ons... Als we dan exploderen dan worden de anderen afgestraft. Ik bedoel Emma,Meredith en Marleen vinden bv Elbert een zagevent met zijn wel of niet blijven... En ze zeggen niets maar ze zouden hem wel eens kunnen afstraffen door op hem te stemmen...

Ook ons taalgebruik passen wij aan. We zullen wel dialect spreken maar geen "schunnige" taal gebruiken en zeker niet voor teevee...

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 11-10-2005, 18:16:32 »

Ook ons taalgebruik passen wij aan. We zullen wel dialect spreken maar geen "schunnige" taal gebruiken en zeker niet voor teevee...

En het juist NIET zich aanpassen van Douwe vind ik zo fantastisch aan die vent, lekker droog, lekker bot op TV, geen gemaakt gezicht die aan een populariteits wedstrijd meedoet, gewoon DOUWE!

Ik weet zeker dat bij iedereen in hun achterhoofd wel schuilt dat ze ook de mensen buiten ER moeten te vriend houden, en zullen zich soms inhouden maar douwe niet, en dat respecteer ik aan hem :)

Maar goed, Belgen ervaren dat anders, en gelukkig! Ik zou me een wereld met eenzelfde cultuur niet willen voorstellen.

~Tycho

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 12-10-2005, 09:20:03 »

Douwe mag dan misschien wat grof zijn in 't taalgebruik, maar hij is tenminste eerlijk in alles wat hij doet. En dat heb ik tienduizend keer liever dan oneerlijkheid verpakt in mooie woorden.
er was eens......

Offline noon

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 12-10-2005, 10:50:31 »
Dat denk ik wel Tweety, daar ligt het verschil.... Wij zijn niet zo direct, en houden alles meer voor ons... Als we dan exploderen dan worden de anderen afgestraft. Ik bedoel Emma,Meredith en Marleen vinden bv Elbert een zagevent met zijn wel of niet blijven... En ze zeggen niets maar ze zouden hem wel eens kunnen afstraffen door op hem te stemmen...

Is dat niet vele malen erger Dat je niet gewoon zecht wat je er van vind. Maar dat je het voor je houd. en wel met anderen bespreekt en niet met de persoon waar het om gaat.

Uberhaupt het voor je houden ::ohno::. Bespreek problemen met een ander daar leert de ander wat van en jij ook Dan kun je misschien nog eening zins tot elkaar komen. Juist als je alles voor je houd ben nje volgens mij niet Sociaal maar hypokriet.