Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104148 keer)

Offline Zeta

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #160 Gepost op: 17-10-2005, 22:55:50 »
Dat Douwe de slimste is zou ik nog niet durven zeggen hoor. ::zwaai:: Als hij verder zou kijken dat zijn neus lang is, zou hij niet geopperd hebben om Maxime eruit te stemmen. Áls Carl terug komt, wie kan er dan nog een proef van hem winnen??  ::vergroot:: Douwe zelf zeker niet, en de meisjes waarschijnlijk ook niet. Bovendien vind ik dat ze de zwakste schakel uit de groep mogen wegstemmen of personen die qua persoonlijkheid of gedrag écht niet te doen zijn, het is tenslotte Expeditie Robinson hé; een beetje sportiviteit mag, maar sportiviteit is blijkbaar niet de sterkste kant van de Nederlanders...

Offline Winston

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
« Reactie #161 Gepost op: 17-10-2005, 22:56:54 »
Hoe heette z´n stamkroeg ook al weer? Tijd voor een pelgrimage!  ::tandpastasmiley::
- stop making sense -

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 17-10-2005, 23:02:03 »
Dat Douwe de slimste is zou ik nog niet durven zeggen hoor. ::zwaai:: Als hij verder zou kijken dat zijn neus lang is, zou hij niet geopperd hebben om Maxime eruit te stemmen. Áls Carl terug komt, wie kan er dan nog een proef van hem winnen??  ::vergroot:: Douwe zelf zeker niet, en de meisjes waarschijnlijk ook niet. Bovendien vind ik dat ze de zwakste schakel uit de groep mogen wegstemmen of personen die qua persoonlijkheid of gedrag écht niet te doen zijn, het is tenslotte Expeditie Robinson hé; een beetje sportiviteit mag, maar sportiviteit is blijkbaar niet de sterkste kant van de Nederlanders...

Het is inderdaad ER en bij ER horen complotten, het wordt zelfs gestimuleerd door het nieuwe stemsysteem, als je nu niet weet wat iemand gaat stemmen kan het fataal zijn.
Het is niet onsportief, zo zit het spel in elkaar, je doet eraan mee of niet, maar niet gaan zeuren zoals Meredith en Wim deden in kamp Zuid, toen Esther een stemafspraak wilde maken.

En of het slim is, zij weten niet of Carl nog terugkomt en wanneer, ik vond die keuze op zich niet raar, Douwe had alleen verder zijn mond moeten houden toen Elbert zei dat hij weer eens op wilde geven.
sic transit gloria mundi

Offline eniezen

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 18-10-2005, 00:06:00 »
Ik weet nogsteeds niet wat ik van Douwe moet denken , maar één ding weet ik wel: hij heeft humor  ::rofl:: en hij zal nooit naar huis gaan vanwege honger of heimwee  :\'(, wat dat betreft dus een robinson! ;D En hij is 1 van de weinige die nog niet is vergeten dat Carl een enorme klootzak is. ::ok::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 18-10-2005, 00:11:07 »
douwe moet winneuuuh  ::oink::

zowizo moet douwe winne! hij is de slimste en kan het beste op een eiland overleven!!

GoGo DouWeuH

Winnen ???? Winnen ????   ::)Heeft nog geen enkele proef goed gedaan. Geen waardige robinsonner voor mij.. ::ohno::

Offline eniezen

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 18-10-2005, 00:17:39 »
Winnen ???? Winnen ????   ::)Heeft nog geen enkele proef goed gedaan. Geen waardige robinsonner voor mij.. ::ohno::

Geen proef gewonnen nee, maar carl wel en hij is zeker geen waardige robinson. ik weet zeker dat douwe het langer alleen op het eiland zou vol houden als een meredith,emma of carl. waarschijnlijk zou hij nooit meer weg willen en dan ben je een robinson.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 18-10-2005, 00:24:39 »
Geen proef gewonnen nee, maar carl wel en hij is zeker geen waardige robinson. ik weet zeker dat douwe het langer alleen op het eiland zou vol houden als een meredith,emma of carl. waarschijnlijk zou hij nooit meer weg willen en dan ben je een robinson.

Maar dit is een  moderne Robinson, waar sociale capaciteiten en het winnen van spelletjes ook echt belangrijk is.

Carl mag onmiddellijk ophoepelen maar Emma, Marleen,Maxime...grote kanshebbers...

Offline Nootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
« Reactie #167 Gepost op: 18-10-2005, 12:05:39 »
Ik vind Douwe een topvent... humor... recht door zee... geen nonsens... zegt wat hij denkt...  ::respect::
Maar ik weet niet goed wat ik moet denken van het feit dat hij Maxime eruit wilde stemmen omdat Maxime volgens hem de sterkste is... hhhhmmmmm...  :-\\ 

Maar goed... gelukkig hebben ze de eer aan zichzelf gehouden en niet die motivatie gebruikt ... in tegenstelling tot Marleen en Meredith die wel vanuit laffe motivaties op Nicole en Esther hebben gestemd.  :(
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 18-10-2005, 23:26:24 »
Volgens mij was het trouwens Elbert die voorstelde om op Maxime te stemmen, toen de drie Nederlanders hun stemafspraak maakten. Alleen gaf hij dat niet toe en Douwe vertelde wel openlijk de reden voor het stemmen op Maxime.

Ik ben overigens wel blij dat ze het niet deden, want Maxime verdient een finale plaats.

Offline wdo

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 19-10-2005, 15:04:29 »
De stamkroeg is De Stee in Leeuwarden. http://www.destee.nl/

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 19-10-2005, 15:17:49 »
Douwe & Fleur in de finale!  ::tandpastasmiley::
Eindelijk eens een Nederlandse finale wordt dat dan!
Zou echt te gek zijn!  ::ok::

Dat zou wel top zijn maar denk dat het weer de belgen zijn.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #171 Gepost op: 19-10-2005, 15:32:35 »
 ::rofl:: Ik kan om Douwe wel lachen.. Ga zijn directheid steeds meer waarderen. De humor waarmee hij op het Eiland zit en zijn ding doet is erg leuk!  ::jaja:: .. Misschien niet de ECHTE robinson maar zeker een waardige toevoeging  ::jaja::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #172 Gepost op: 19-10-2005, 15:44:43 »
Ik vind Douwe erg geinig op het Eiland ik hoop dat hij nog het ver brengt hij heeft verleden week niet gestemd dus heeft hij nog een extra stem en Fleur ook dus ze zitten hopelijk even veilig!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 19-10-2005, 17:24:21 »
Douwe is leuk en puur natuur en volstrekt zichzelf en dat ene schoonheidsfoutje aangaande het weg willen stemmen van Maxime wil ik hem best vergeven. Liet zich, denk ik, toch even meeslepen door Elbert en Het Complot. Waar overigens inderdaad niks tegen is, maar dan niet tegen een sociale en sterke kandidaat want dat is en blijft gewoon laf, spel of geen spel. Een aas in je mouw steken kan ook bij een spel horen, maar niet iedereen wil zo winnen, klaar.

Maar los van dit alles: ik vind hem geen Robinson, omdat hij in de proeven simpelweg te zwak is. Een echte Robinson moet in mijn ogen in alle opzichten punten scoren. En dat geldt voor Douwe nu eenmaal niet.

Offline Zipje

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 21-10-2005, 21:51:24 »
Douwe, ik vind jou echt vet cool en een toffe peer. Recht door zee en zeggen waar het op staat... Heerlijk! ::ok::

Offline 11-je

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 22-10-2005, 12:10:00 »
Ik weet nogsteeds niet wat ik van Douwe moet denken , maar één ding weet ik wel: hij heeft humor  ::rofl:: en hij zal nooit naar huis gaan vanwege honger of heimwee  :\'(, wat dat betreft dus een robinson! ;D En hij is 1 van de weinige die nog niet is vergeten dat Carl een enorme klootzak is. ::ok::
Hier ben ik het dus HELEMAAL mee eens!!!!!

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 22-10-2005, 12:20:46 »
Alhoewel ik Douwe ook een topvent vind (humor, recht door zee, en dergelijke meer), snap ik eigenlijk niet goed waarom iemand in hem een Robinson kan zien. Hij kookt niet, steekt geen poot uit als er te werken valt, is ronduit de slechtste in zowat alle proeven en heeft bijna alleen contact met Fleur. Ik zou wel graag eens op café gaan met hem, dat zeker. Maar wat zo iemand in een programma als ER komt doen is me toch een raadsel. Ik vermoed dan ook dat Douwe eerstdaags weggestemd zal worden; tenzij Carl geen immuniteit zal weten te bemachtigen uiteraard.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #177 Gepost op: 22-10-2005, 13:39:56 »
Hallo, heb je wel goed gekeken? Douwe heeft een superbijdrage geleverd aan het bouwen van het vlot om naar het andere eiland te komen. Douwe maakt de ene viskorf na de andere en alle meisjes zitten vlechtjes in z'n haar te doen. Dus dat "alleen contact met Fleur" valt ook nogal mee hè  ;)
Oké, bij de proeven komt hij niet goed uit de verf, maar ja daar zijn er wel meer van te noemen....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 22-10-2005, 15:12:36 »
Bij het bouwen van het vlot moest hij wel helpen, hè. Anders zat hij niet meer in de expeditie 8). En veel vis hebben zijn viskorfjes ook nog niet opgeleverd, dunkt me. Wat die vlechtjes betreft: die meisjes waren zich op dat ogenblik waarschijnlijk stierlijk aan het vervelen en hebben zich dan maar wat beziggehouden met Douwe. Hij zou echter niet snel uit eigen beweging een praatje maken met iemand anders dan Fleur. Ik vind gewoon dat Douwe geen enkele meerwaarde biedt aan dit programma. Of het zou moeten zijn dat hij al zijn stemmen gebruikt om Carl eruit te flikkeren. 

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 22-10-2005, 19:57:43 »
Bij het bouwen van het vlot moest hij wel helpen, hè. Anders zat hij niet meer in de expeditie 8). En veel vis hebben zijn viskorfjes ook nog niet opgeleverd, dunkt me. Wat die vlechtjes betreft: die meisjes waren zich op dat ogenblik waarschijnlijk stierlijk aan het vervelen en hebben zich dan maar wat beziggehouden met Douwe. Hij zou echter niet snel uit eigen beweging een praatje maken met iemand anders dan Fleur. Ik vind gewoon dat Douwe geen enkele meerwaarde biedt aan dit programma. Of het zou moeten zijn dat hij al zijn stemmen gebruikt om Carl eruit te flikkeren. 

Douwe is absoluut wel een meerwaarde voor het programma, al is het alleen maar voor de quotes  ;D
sic transit gloria mundi