Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104157 keer)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #180 Gepost op: 22-10-2005, 20:04:45 »
Hallo, heb je wel goed gekeken? Douwe heeft een superbijdrage geleverd aan het bouwen van het vlot om naar het andere eiland te komen. Douwe maakt de ene viskorf na de andere en alle meisjes zitten vlechtjes in z'n haar te doen. Dus dat "alleen contact met Fleur" valt ook nogal mee hè  ;)
Oké, bij de proeven komt hij niet goed uit de verf, maar ja daar zijn er wel meer van te noemen....

Mee eens.. :D
First you go backwards, but then forwards again

Madine

• Gast
Een Douwe in nood...
« Reactie #181 Gepost op: 24-10-2005, 21:55:42 »
...neemt de meest logische sprong!

Wat een zinderend spannende eilandraad en wat een top beslissing van Douwe! Okay, Maxime was een survivor en ijzersterk in de proeven, maar wat moet je dan? Maar gewoon opzouten? Ik dacht het niet. Nu lijken die 6 stemmen van Douwe een beetje te veel van het goede, 1 of 2 waren immers al genoeg geweest, maar wie had nou kunnen verwachten dat Carl en Maxime geen stem zouden uitbrengen  ??? Daarom nam onze Douwe het zekere voor het onzekere en is hij nog in het spel. Maar of we nog langer van deze sympethieke Fries mogen genieten? Het lijkt er niet echt op... hij kan zich niet meer verdedigen en haantje de voorste Marnix lijkt ook weer de cavalerie te willen gaan uithangen.

Douwe, meesterstrateeg  ::ok::

Offline Aapje86

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 24-10-2005, 21:58:13 »
Ik ben blij dat hij er nog in zit, maar nu zullen ze wel weer gaan zeuren over Maxim. Ja hallo je moet toch zorgen dat je erin blijft!
Volgens mij is Marnix ook weer boos....zo vermoeiend.....

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #183 Gepost op: 24-10-2005, 21:58:56 »
Ik ben blij dat hij er nog in zit, maar nu zullen ze wel weer gaan zeuren over Maxim. Ja hallo je moet toch zorgen dat je erin blijft!
Volgens mij is Marnix ook weer boos....zo vermoeiend.....
Idd ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline ingii

• Forumlid
  • Fredje, Rust in Vrede
« Reactie #184 Gepost op: 24-10-2005, 21:59:56 »
Ja marnix zag dr echt 'woest' uit,,.. ::oink::,,,.. Echt zo nutteloos, wat zou jij doen als je op het punt van eruit stemmen staat, dan probeer je dat toch ook te voorkomen???

Offline Vlauvla

• Forumlid
  • g0o Marnix! : )
Re: Een Douwe in nood...
« Reactie #185 Gepost op: 24-10-2005, 22:01:08 »
Ik snap Douwe wel compleet, heel veel mensen hadden zoiets gedaan. Hij had egt niet kunnen weten dat 6 stemmen ietsje te veel waren. Wel kwam het een beetje als een donderslag bij heldere hemel dat Maxime eruit ging..als je dat mij aan het begin van deze aflevering had gezegt had ik je keihard uitgelachen  ::jaja::

kux

vlauvla
Marbs is mijn konijntje

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 24-10-2005, 22:01:54 »
Wat ziet Marnix nu in Max...  :-\\ :-\\ Maar ja, Carl is natuurlijk net een slang dus weet jij veel wat hij hem verteld heeft.

En ik vrees voor Douwe's overlevingskansen
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Mazter

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 24-10-2005, 22:02:31 »
Ja marnix zag dr echt 'woest' uit,,.. ::oink::,,,.. Echt zo nutteloos, wat zou jij doen als je op het punt van eruit stemmen staat, dan probeer je dat toch ook te voorkomen???

Ja, maar dat komt mss ook doordat Carl er zijn eigen verhaaltje bij kan vertellen. Hij weet dat Douwe hem heeft zien snoepen van de vis, dus moet hij hem zien te elimineren. En ja, wat beter dan Marnix een beetje op te stoken

Offline Aapje86

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 24-10-2005, 22:03:43 »
Tis echt jammer dat niemand Carl echt helemaal doorheeft voor wat een *** het is.

Offline marbs

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 24-10-2005, 22:04:24 »
hihi ik houuu van douwe!!
nee geintje,
maar t was wel goed van m tog?! naja t was gewoon om zichzelf te verdedigen enzo... wel jammer dat max t slachtoffer is geworden (whihi was wel leuk om zn gezicht te zien) ipv carl...

::bravo::
marbs
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 24-10-2005, 22:05:02 »
Tis echt jammer dat niemand Carl echt helemaal doorheeft voor wat een *** het is.

ook al hebben ze hem wel door..die gast blijft maar immuniteit winnen, dan schiet het nog niet op al is er helemaal niemand meer die hem mag..

Offline Aapje86

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 24-10-2005, 22:05:43 »
ook al hebben ze hem wel door..die gast blijft maar immuniteit winnen, dan schiet het nog niet op al is er helemaal niemand meer die hem mag..

Ur right, irritant he?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #192 Gepost op: 24-10-2005, 22:06:02 »
Volgende week is ie weg

Offline Aapje86

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 24-10-2005, 22:06:59 »
Alst nie zo is overweeg ik om niet meer te kijken uit frustratie

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #194 Gepost op: 24-10-2005, 22:07:00 »
Volgende week is ie weg
:-\\ Dat weet ik zo net nog niet... laten we gewoon afwachten... het kan alle kanten op he!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 24-10-2005, 22:12:39 »
Ur right, irritant he?
haha ja behoorlijk, voor mijn poolvoorspellingen is het ook al niet al te goed haha

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #196 Gepost op: 24-10-2005, 22:17:04 »
De zet van Douwe vind ik inderdaad ontzettend logisch. Ik had ook echt verwacht dat z'n laatste uurtje aangebroken was, dus wat kun je dan doen behalve al je stemmen op 1 persoon zetten? Douwe valt niets te verwijten wat dat betreft, alhoewel ik nogal betwijfel of de rest van de kliek daar ook zo over denkt. Max was nogal populair...

Volgende week is ie weg
Dat vraag ik me af. Volgende week zit hij op het winnaarseiland en hoeft hij helemaal niet naar de eilandraad.  Toch? (Net als Marnix en Emma nu...)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 24-10-2005, 22:35:08 »
Nu ben ik echt boos.... Douwe opzouten en dan Fleur, sorry mensen maar ik ben woedend , net als Marnix. Maxime was zo'n goede kandidaat... !!!!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #198 Gepost op: 24-10-2005, 22:36:20 »
Nu ben ik echt boos.... Douwe opzouten en dan Fleur, sorry mensen maar ik ben woedend , net als Marnix. Maxime was zo'n goede kandidaat... !!!!

Jij bent alleen al kwaad omdat niet Douwe of Fleur zijn afgevallen, maar een Belg... sorry hoor...  ::) :-X
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Aapje86

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 24-10-2005, 22:37:58 »
Jij bent alleen al kwaad omdat niet Douwe of Fleur zijn afgevallen, maar een Belg... sorry hoor...  ::) :-X

Ja dat is zo, kijk ook even naar de karakter ja