Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104137 keer)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #220 Gepost op: 25-10-2005, 11:18:16 »
In 1 woord: Geweldig! ::jaja::

Wat een tactische zet!  ::ok:: ::bravo::
Een goede Robinson is tactisch! ::jaja::
🜃

Offline StrYker

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 25-10-2005, 11:41:53 »
Douwe is goud. Al is het zeer vervelend voor de zeer sympathieke Maxime. Het is geen strijd tussen de Lage Landen dus geen gefrustreerde Belgen graag.
Douwe had al in een eerder stadium aangegeven op Maxime te stemmem. Het is een beetje naiëf van Maxime en wederom huichelachtig van Carl om geen stemmen uit te brengen als je weet wat er boven je hoofd hangt.

De reaktie in het filmpje van volgende week van Marnix is onbegrijpelijk. Is zijn voormalig leiderschap hem naar het hoofd gestegen?
In allerlei reality-shows gaat men altijd zo over de zeik als iemand het spel speelt om te winnen. Wat een BS.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 25-10-2005, 11:51:53 »
De reaktie in het filmpje van volgende week van Marnix is onbegrijpelijk. Is zijn voormalig leiderschap hem naar het hoofd gestegen?
In allerlei reality-shows gaat men altijd zo over de zeik als iemand het spel speelt om te winnen. Wat een BS.
Ik snap trouwens ook niet waarom Marnix helemaal flipt! Maar ik denk dat Marnix het Douwe niet kwalijk zal nemen... Of naja misschien ook wel, ik hoop het niet!  ::ohno::
🜃

Offline A.P.P.E

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 25-10-2005, 11:57:35 »
Volgens mij flipt Marnix helemaal om het feit
dat Douwe Maxime uit de expeditie heeft geknikkerd,
maar om het feit dat hij al weer met Carl op 1
eiland moet overleven.

Carl komt het eiland op en heeft direct al weer
zijn mond vol over stemafspraken e.d. Daar is Marnix
volgens mij helemaal niet van gediend...

Ik denk dta de programmamakers ons weer op het
verkeerde been zetten ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 25-10-2005, 11:59:00 »
Ik denk t ook Sander! ;)
*Je doet trouwens mee aan mijn ER spel!*
🜃

Offline A.P.P.E

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 25-10-2005, 12:00:04 »
Hehe dat heb jij wel goed... ::trots::

Offline derk

• Forumlid
Douwe? Dom!
« Reactie #226 Gepost op: 25-10-2005, 12:23:49 »
Douwe, de man die velen hier zo hoog hebben zitten, was bang dat Maxime en Carl zouden doen wat hij van plan was, alle stemmen op een tegenstander zetten. Dus vluchtte hij vooruit. En sloeg hij wie hij kon slaan, Maxime. Was hij zich niet bewust van zijn angst, dan heeft hij zich schuldig gemaakt aan zinloos geweld. Was hij zich daarvan wel bewust, dan is het karaktermoord met voorbedachte rade, om niet te zeggen terreur. En Carl? Wat er ook op de man aan te merken is, hij deed wat hem te doen stond, wachten tot hij zijn maat Maxime zou kunnen wreken. Nu was het niet zeker dat hij Maxime kon redden, maar de volgende keer kan hij met een kleine inspanning Douwe weg krijgen. En genoeg stemmen overhouden om de keer daarop ook Fleur naar huis te sturen. In zijn wanhoop heeft Douwe zichzelf uit het spel gewerkt en Fleur in zijn kielzog meegenomen. Dat is klein. En dom. Zijn tegenstanders waren niet op strijd uit. Ofwel, ‘zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten’ en ‘wat je zegt, dat ben jezelf’. Dat zal hem berouwen. Nee, Douwe is niet mijn Nederlander, en ook niet mijn Fries. Ik ken Douwes die meer karakter hebben en sterker zijn.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
Re: Douwe? Dom!
« Reactie #227 Gepost op: 25-10-2005, 12:29:35 »
Derk waarom is Douwe dom? Omdat hij de O zo sterke Maxime heeft weggestemd?
Volgens mij vind je het eerder vreselijk dat er een Belg is weggestemd inplaats van Fleur of Douwe! Zielig dat je Douwe daarom een dom persoon vind! Want dat is helemaal niet zo, het is zelfs een hele slimme zet om Maxime weg te stemmen!

Douwe je bent te gek!  ::ok:: ::bravo::
🜃

Offline derk

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 25-10-2005, 12:54:51 »
Douwe is dom omdat hij zichzelf heeft weggestemd. En Fleur ook. Douwe heeft geen been meer om op te staan. Nul stemmen. Fleur nog anderhalf been. Vier stemmen. Die gaan er dus aan. Kwestie van even geduld. En dat volledig onnodig. Hij dacht dat hij tegenstanders had. Maar die had hij nu nog niet. Ze brachten nul stemmen op hem uit. Douwe blijkt een angsthaas met praatjes te zijn. 

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #229 Gepost op: 25-10-2005, 13:08:29 »
Douwe is dom omdat hij zichzelf heeft weggestemd. En Fleur ook. Douwe heeft geen been meer om op te staan. Nul stemmen. Fleur nog anderhalf been. Vier stemmen. Die gaan er dus aan. Kwestie van even geduld. En dat volledig onnodig. Hij dacht dat hij tegenstanders had. Maar die had hij nu nog niet. Ze brachten nul stemmen op hem uit. Douwe blijkt een angsthaas met praatjes te zijn. 

Nul stemmen???  Douwe heeft twee stemmen gekregen. En dat waren er maar twee omdat Marleen dacht dat de anderen ook wel wat stemmen op Douwe zouden uitbrengen. Als hij niet minimaal 3 stemmen aan "iemand" had gegeven dan had hij nu thuis gezeten. Wie is hier nou dom.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Aap

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 25-10-2005, 13:13:04 »
Douwe deed wat mij moest doen: Stemmen want anders lag hij eruit.

En ik denk niet dat hij op Maxime heeft gestemd omdat hij zo 'goed' is maar omdat hij hem na Carl gewoon het minst mag. Hij heeft ervoor gezorgt dat hij in iedere geval tot en met de volgende eilandraad in de expeditie zit. Wie weet wint hij wel de immuniteitsproef waardoor hij langer blijft.

Iedereen had het kunnen weten dat Douwe ging stemmen en dan hadden ze ook wel kunnen weten dat hij op Maxime ging stemmen. Maar ja als je daar niet op reageert lig je terecht uit de expeditie.

En Carl is de lachende derde die met al zijn stemmen verder gaat. Waarom zouden ze het Douwe moeten aanrekenen dat hij stemt? Ze zouden eerder Carl moeten aanrekenen datt hij zijn vriend Maxime niet heeft geholpen en hem zo uit de expeditie heeft laten knikkeren. Carl heeft voor zichzelf gekozen en gaat nu lachend naar Goal, maar dat zullen ze op het eiland hopelijk ook wel gaan inzien, hoelijk voor Douwe, want Carl vinden ze toch al een eikel ::trots::

Amen
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 13:15:31 door Aap »

Offline StrYker

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 25-10-2005, 13:18:07 »
Derk, jij snapt het echt.

Wat had jij gedaan beste knul?
Als een mak lammetje jezelf naar de slachtbank laten leiden?

De beste Douwe had geen keuze. 5 of 6 stemmen maakt dan ook niet meer uit. Dat is wat wij hier noemen de dood of de gladiolen.
Wie weet wat de expeditie voor Douwe nog zal brengen in een klimaat waarin alles verandert.

Offline kojo

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 25-10-2005, 13:21:19 »
dat Maxime er uit ligt moet hij zichzelf aanrekenen en niemand anders; noch Carl, noch Douwe,... Carl kon de kastanjes niet uit het vuur halen voor Maxime omdat hij dan in de situtaie had gezeten waarin Douwe nu zit; een koker zonder stemmen. Carl beseft dat hij meer dan genoeg vijanden heeft en hij zal zijn 6 stemmen nog goed kunnen gebruiken...

Offline douwe fan

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Douwe1
« Reactie #233 Gepost op: 25-10-2005, 16:17:27 »
als douwe niet op maxime had gestemt was douwe eruit geweest dus is het toch logisch wat hij gedaan heeft
en beetje dom om van maxime te denken dat hij er niet uit zal gaan hij weet tog dat maxime douwe's tweede keus was

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #234 Gepost op: 25-10-2005, 16:22:46 »
douwe had het gezegd ja, toen het zg. complot van douwe, fleur en elbert ter sprake kwam. maxime deed er nogal gelaten over. hij zei hierop iets in de strekking van:"tja, als ze het spel zo willen spelen....."
nou ja, een gewaarschuwd man telt voor twee, vandaar zoveel stemmen  ::tandpastasmiley:: voor maxime.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 25-10-2005, 18:04:32 »
Douwe, de man die velen hier zo hoog hebben zitten, was bang dat Maxime en Carl zouden doen wat hij van plan was, alle stemmen op een tegenstander zetten.

Onzin. Douwe was bang dat hij een aantal stemmen zou krijgen, en dat dat genoeg zou zijn om hem te wippen. Waarom zouden Maxime en Carl al hun stemmen gaan opgebruiken?

Dus vluchtte hij vooruit. En sloeg hij wie hij kon slaan, Maxime.

Hij had iedereen kunnen verslaan. Iedere deelnemer die zijn 6 stemmen had gekregen had naar huis gekund. Douwe koos Maxime omdat hij met Maxime geen band had. Een zeer legitieme reden.

Was hij zich niet bewust van zijn angst, dan heeft hij zich schuldig gemaakt aan zinloos geweld.

Nee hoor, hij heeft zich schuldig gemaakt aan het gebruik maken van spelregels die hem en zijn mededeelnemers zijn aangereikt.

Was hij zich daarvan wel bewust, dan is het karaktermoord met voorbedachte rade, om niet te zeggen terreur.

Nee hoor, hij heeft met voorbedachte rade gebruik gemaakt van spelregels die hem en zijn mededeelnemers zijn aangereikt.

Ik ken Douwes die meer karakter hebben en sterker zijn.

En ik ken Derk's met een groter analytisch talent.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 18:06:12 door Starry Night »

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Nl] Douwe1
« Reactie #236 Gepost op: 25-10-2005, 18:10:16 »
als douwe niet op maxime had gestemt was douwe eruit geweest dus is het toch logisch wat hij gedaan heeft
en beetje dom om van maxime te denken dat hij er niet uit zal gaan hij weet tog dat maxime douwe's tweede keus was
idd als douwe niet al zijn stemmen had ingezet en hij was eruit gegaan had iedereen geroepen: dom dattie niet al zijn stemmen heeft ingezet

ik ben het trouwens volledig met je eens starrynight!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #237 Gepost op: 25-10-2005, 18:17:21 »
wel grappig dat nieuwe stemsysteem ::jaja::, dat Maxime er nou de dupe van word vind ik wel jammer, maar verder wel een lauwe actie van Douwe ::rofl::
verder wel jammer dat hij nu in één keer al zijn stemmen kwijt is, zal moeilijk voor hem worden om er lang in te blijven!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 25-10-2005, 18:50:10 »
Douwe, de man die velen hier zo hoog hebben zitten, was bang dat Maxime en Carl zouden doen wat hij van plan was, alle stemmen op een tegenstander zetten. Dus vluchtte hij vooruit. En sloeg hij wie hij kon slaan, Maxime. Was hij zich niet bewust van zijn angst, dan heeft hij zich schuldig gemaakt aan zinloos geweld. Was hij zich daarvan wel bewust, dan is het karaktermoord met voorbedachte rade, om niet te zeggen terreur.

:o :o Ben jij serieus?

Douwe is dom omdat hij zichzelf heeft weggestemd. En Fleur ook.

Hij heeft zichzelf laten wegstemmen door ervoor te zorgen dat hij deze week niet werd weggestemd?  ???
Nog even niks.

Offline douwe fan

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 25-10-2005, 18:53:44 »
wat moes hij anders doen dan ???????????????????????????
hij had tog geen andere keus omdat hij niet op carl kon stemmen
en op fleur meredith of marlijn wil die ook niet stemmen????????????????????