Auteur Topic: [kandidaat Nl] Douwe  (gelezen 104016 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Douwe
« Reactie #380 Gepost op: 1-11-2005, 11:07:13 »
marnix
is ook een ei... op het moment dat douwe door de knietjes gaat en zn potje als een vuurbal ontploft, had marnix zich toch kunnen bedenken dat douwe iig geen immuniteit had en er dus hóógstwaarschijnlijk uitlag... ok, hij wist misschien niet precies wat er allemaal gaande was omdat ie een tijdje weg is geweest naar winnaars-eiland, maar toch, had ie nou nie ene keer meredith kunnen laten winnen, dan had gelijk dat complot om carl weg te krijgen in stelling gebracht kunnen worden: meredith naar emma, en carl terug op mensirip, marnix vs carl, exit carl... en wie had er dan op jou gestemd marnix???

Voordat Marnix tegen Carl kon strijden, zou er sowieso nog een eilandraad plaats vinden. Er komt pas iemand van winnaarseiland terug, nadat de eilandraad heeft plaats gevonden. Dus op zich was het wel logisch van Marnix dat hij het risico niet nam. Dat men voor de keus werd gesteld om niet te stemmen en dan een brief van thuis te krijgen, kon hij ook niet van te voren weten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 1-11-2005, 12:28:06 »
Jammer, Douwe, dat je eruit ligt, ik had nog wel stille hoop dat jij tot het iend zou blijven en dat de de Robinson zou worden. Misschien was er dan wel een speciale Douwe-smiley ontworpen. ;D <-- Deze bijv, met ietsje langer grijs haar en in t geel dan, hè! ;) ;) Dank je wel, Douw, Ik heb van je genoten!!!
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #382 Gepost op: 1-11-2005, 14:46:58 »
douwe, heerlijke non-conformist! ook een beetje de anti-held en daar hou ik wel van. toch nog ver gekomen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline jeroen23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #383 Gepost op: 1-11-2005, 15:25:50 »
ik had mn bericht op meerdere plaatsen gezet, en dat mag niet, dus hebben ze het weggehaalt, nou dan maar zo:

http://www.realitynet.org/forum/topic,18432.msg553801.html#msg553801

douwe
wat een ei, waarom dan maxime, is het dan echt zo moeilijk te voorspellen dat wanneer je AL je stemmen inzet dat je er de volgende ronde uit ligt... ik begrijp wel waarom je oorspronkelijk op maxime wilde stemmen, maar als je een beetje menselijk bent, die jongen was net een beetje herstelt uit het ziekenhuis, en zag je toch ook wel hoe die jongen streed om het eind te halen, en dan kom jij met dat eigenwijze hoofd van je, en stem je hem eruit om je hachie te redden, met als gevolg dat je er hóógstwaarschijnlijk de volgende ronde er zelf alsnog uitligt... weinig respectvol trouwens, een beetje vent had de eer aan zichzelf gehouden en zich dan maar laten wegstemmen, maar zeker niet één van de sterkste kandidaten wegstemmen... maar goed, das mijn mening
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 15:30:30 door jeroen23 »

Offline Aap

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 1-11-2005, 16:33:09 »
Is Marnix dan de enige Maxime fan die wél snapt wat Douwe gedaan heeft?

Waarom zou je niet alle kansen grijpen die je hebt?

Douwe had het helemaal niet in eigen hand, Maxime wel, maar die dombo laat zich wegstemmen.

Een robinson is niet alleen maar proeven winnen hoor, maar ook een beetje tactiek.

Maxime was goed in proeven, maar blijkbaar helemaal niet in tactiek.
Douwe was helemaal niet goed in proeven maar dacht wel aan tactiek.

Terecht dus dat ze er allebij uitliggen, je moet gewoon van alles wat hebben.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #385 Gepost op: 1-11-2005, 18:30:08 »
Douwe heeft bewust gekozen voor het stemmen op Maxime. Iedere andere keuze was een betere verdediging tegen stemmen van derden op Douwe.

Ik zou niet weten welk ander verhaal Douwe aan Marnix verteld zou kunnen hebben. Elk ander verhaal is simpel te doorzien voor Marnix, vooropgesteld dat Marnix kan tellen.  ;D

Toen Douwe de keus had om een 'helden'-daad voor de groep te doen, door zijn eigenlijk niet meer bestaande kansen op te offeren en zo Marnix te verplichten Carl te verslaan, met als bonus dat Fleur haar kansen behoorlijk verbeterd zou hebben om verder te komen, koos Douwe ervoor voor eigen kansen te gaan. Ondanks het feit dat dit volstrekt onrealistisch was.

De stelling dat Douwe zijn kansen verminderde om Marleen te sparen in de vorige uitzending lijkt niet houdbaar. Nu Douwe iets voor de hele groep vrouwen kon doen, heeft hij dat niet gedaan. Marleen heeft ook als Douwes daad al was om haar te helpen daar niets tegenovergesteld.

Alle keuzes van alle kandidaten lijken steeds op eigenbelang terug te voeren. Niet zo gek eigenlijk in een spel en dus kennelijk ook niet in ER.  ::)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #386 Gepost op: 1-11-2005, 22:41:59 »
Mooi van dat ritueel verbranden van die fuik 8)

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #387 Gepost op: 1-11-2005, 22:52:45 »
Misschien was er dan wel een speciale Douwe-smiley ontworpen. ;D <-- Deze bijv, met ietsje langer grijs haar en in t geel dan, hè! ;)

Zoals deze dus:

:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #388 Gepost op: 2-11-2005, 15:41:44 »
 :\' Echt jammer, Douwe, dat je eruit bent! Volgens mij kon je inderdaad niet anders dan al je stemmen inzetten, vorige keer. Je hebt de meeste leuke uitspraken gedaan, volgens mij  ::rofl:: groetjes en succes  ::zwaai::
... ook gewoon maar een mening...

Offline kojo

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 2-11-2005, 16:58:26 »
leuke man die Douwe, open en vrij eerlijk. Niet achter de elleboog zoals wij dat zeggen maar het werd wel tijd dat hij werd weggestemd. Ook in de laatste aflevering ging hij er bij de 2 proeven nogmaals als eerste uit....
trouwens met die fameuze fuik werd blijkbaar niet veel vis gevangen.

Offline Ruitdoorjebaksteen

• Forumlid
  • zeg nooit nooit
« Reactie #390 Gepost op: 3-11-2005, 12:47:21 »
Weet je wat ik eigenlijk ook niet eerlijk vind?
Dat degene die als tweede of later stemt kan zien hoeveel stemmen er al in de pot zitten.
Nou vind ik Carl een geniepig ventje en 'als hij de kans krijgt om z'n pootje (oog in dit geval) in de pot te steken, dan doet hij dat', maar het is toch ook iets van E.R om dat te veranderen.
Zet die pot wat hoger ofzo...

Carl gebruikte dan ook wel als excuus om niet te stemmen, dat de pot vol zat, maar ik betwijfel of hij zonder deze wetenschap wel gestemd had.

« Reactie #391 Gepost op: 6-11-2005, 22:03:30 »
helaas ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai: ::helderziend::: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Douwe als je je dit leest ik vond/vind je en toppper met een heerlijke openmening.
waar je iets aan kan hebben.
je ritueel om alles te verbranden heerlijk om je zo te zien.
als ik ooit daar in het noorden kom zal ik wel iets drinken bij jou in de kroeg.
en over je stem gedrag kan ik mij goed voorstellen had ik ook gedaan ik jou geval.
jij kon er ook niks aan doen dat carl zijn woord niet hield (kon je ook in jou reactie zien) maar het gaat je goed en tot ooit
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
gegroet alfred j kwak

Offline joycejuh

• Forumlid
Douwe
« Reactie #392 Gepost op: 18-11-2005, 11:24:44 »
 ::zwaai:: We kwamen Douwe net tegen op het station van Leeuwarden!!!

Offline Aap

• Forumlid
Re: Douwe
« Reactie #393 Gepost op: 18-11-2005, 13:41:10 »
Richting Den Haag, is het niet? ::tandpastasmiley::

Offline Eriktb

• Forumlid
Re: Douwe
« Reactie #394 Gepost op: 18-11-2005, 17:31:53 »
Richting Den Haag, is het niet? ::tandpastasmiley::
Haha echt iedereen is ervan op de hoogte wie er dit weekend naar Den Haag komen :P ;D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 23-11-2005, 21:21:26 »
Ik heb maandag nog een mooie snapshot van Douwe weten te maken...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline lars van baar

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 28-11-2005, 16:06:45 »
Douwe wat een Kerol!! ::tandpastasmiley:: hij is egt garppig!!! en cool!! ::ok::

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 28-11-2005, 22:08:18 »
"Douwe is net iemand die uit een stripverhaal komt" ...wat een leuke quote van Emma weer!

::rofl::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #398 Gepost op: 28-11-2005, 22:48:57 »
Douwe = Geweldig!
Douwe, waar zit die stamkroeg van jou? 'Dat weet ik eigenlijk niet!' Hahahahhaha ::rofl::, jammer dat hij het uiteindelijk wel wist ::rofl:: ::rofl::

Volgens mij is hij tussendoor helemaal niet naar de kapper geweest ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 28-11-2005, 22:52:33 »
Douwe is zeker wel naar de kapper geweest!! Haha.

En ja hoor, hij moest bijna huilen, ik zag het wel!!!  ::vergroot::

Mooi hoor...