en daar tegenover je fanatieke en onredelijke anti-Nederlandse houding mij sterk irriteert.
Kijk dat je liever een Belg ziet winnen ok .. maar jouw kritiek op Nederlanders .
Vermits je mijn pm niet beantwoordt zal ik hier eventjes zeggen dat ik zeker niets maar dan ook niets tegen Nederlanders heb.
Vorige ER edities waren er zelf Nederlanders die de voorkeur droegen op anderen ik geef de voorbeelden :
in ER 2 vond ik Pieter en Melanie sympathieker overkomen dan Richard en Pascale (Belgen)
in ER 3 ja daar was ik weer pro Belg liever Olivier dan Derek
in ER 4 was ik in het bananenincident voor Ryan van Esch, een lieve "goserd" en baalde ik enorm dat Fatima wegmoest wegens zwangerschap. Daarentegen Gio en Robin heb ik nooit aangemoedigd
in ER 5 was Frank, de Belg nummer 1 , maar vond ik Shandinella,Klaar en Ernestine 3 toffe nederlandse meiden.
Dus jouw conclusie nootje dat ik "anti nederland" zou zijn kan misschien opgaan voor deze editie van Robinson maar zeker niet voor de vorigen...
Elbert had ook niet moeten winnen en zannikte teveel over weggestemd worden, maar van alle Nederlanders had ik hem wel een finaleplaats gegund en misschien wel de overwinning....
Ik geef toe argumenteren is mijn sterkste kant niet. Trouwens we zien allemaal maar TV beelden en jullie zijn allemaal tegen Carl, ik ook trouwens, maar ik las in een artikel dat Elbert zei dat hij alles met Carl had uitgepraat en hij buiten het spel Carl ne toffe vond.
Het is gewoon dat de beelden die ik zie dit jaar van Fleur en Douwe 2 personen zijn die mij persoonlijk niet liggen. Soms kan je niet verklaren waarom...
Misschien dat ik Fleur eens bij ons tegenkom en dat ik zeg : hey wat een toffe meid... Maar zo in Robinson trekt ze mij niet aan...
En het laatste dat ik wil is ruzie met jullie allen. Trouwens brengt dit niet wat animo op de site...
Anders was iedereen hier zo pro Douwe,Fleur en misschien nog Marnix, zou saai worden...