Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.
Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!
Ik geloof niet dat Fleur een geraffineerde bitch is. Waarop (behalve Elbert's l..lige en flauwe opmerkingen) baseer jij dat dan ??
Ze speelt om te winnen en zo hoort het ook. Waar kansen liggen neemt ze die en volgens mij op open eerlijke manier. Zij is daar niet om vakantie te houden, maar om deel te nemen aan een 'expeditie', met alle ontberingen en kansen die daar mee gepaard gaan.
En dat vind ik veel bewonderingswaardiger!!! dan telkens willen opgeven, of zelfs echt naar huis gaan na een paar dagen al!!! of alleen maar 'vrede' en 'het leuk' willen hebben.
En wat betreft 'aandacht' tussen Fleur en Douwe .. volgens mij vindt ze Douwe gewoon een leuke vent en kunnen ze het goed met elkaar vinden.
En dat ligt ook aan de heerlijke "doe-niet-zo-moeilijk-mensen" houding van Douwe .. kijk maar hoe Emma en Meredith ook naar Douwe trokken de laatste paar afleveringen .. bijvoorbeeld die vlechtjes
Vrouwen voelen zoiets onmiddellijk aan !!!!
Ik ben ook een vrouw .. al 44 jaar lang
en ik voel i.d.g. toch echt iets heel anders aan dan jij