Auteur Topic: [kandidaat Nl] Fleur  (gelezen 57465 keer)

Offline Nootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #100 Gepost op: 25-10-2005, 12:30:29 »
::jaja:: en de socialeproeven nog.. Dat gaat wel goedkomen idd  ::ok:: ::)

Guikie... volgens mij interpreteer je Millesime anders dan dat zij het bedoelt.  Volgens mij bedoelt Millesime dit als een sarcastische opmerking .. ik zie dit als een "natrap" aan Fleur.
Kijk maar wat Millesime eerder schreef over de evenwichtsproef met balken waar Fleur niet goed in was.  En hoe ze in ging op Elbert's lullige opmerking over Fleur.

Wacht maar af.... de evenwichtsbalk moet nog komen....

Millesime ik ben twee dagen niet langs geweest en lees net alles in één keer door ... ik moet zeggen dat jouw fanatieke en onredelijke pro-Belgische houding ... en daar tegenover je fanatieke en onredelijke anti-Nederlandse houding mij sterk irriteert.
Kijk dat je liever een Belg ziet winnen ok .. maar jouw kritiek op Nederlanders is vaak oneerlijk en niet op feiten gebaseerd .. wanneer iemand je vraagt om je mening te beargumenteren dan doe je dat niet.  Ik zal al jouw voorbeelden die ik net las niet noemen want dan wordt het een lange negatieve lijst.

Wanneer ik met jou op een eiland zou zitten dan zou ik met alle Nederlanders een complot smeden en zeggen:  'Kom op jongens laten we het eens op zijn Belgisch doen.!!!  Laten we niet spreken over complotten, maar het gewoon wel doen.  Laten we niet op een Nederlander stemmen, maar op een Belg.  Niet omdat het een Belg is natuurlijk .. want wij houden niet van disrimineren en complotten .., maar gewoon omdat we het met die ander beter kunnen vinden. 
Laten we ook vooral onze stem niet verheffen en goed op onze woorden letten.  Taalgebruik als 'trutjes' hardop zeggen is uit den boze .. zeker wanneer het een Belg betreft .. denken mogen we het natuurlijk wel.  Geraffineerde bitch daarentegen wanneer het een Nederlander betreft mag uiteraard weer wel.
Wanneer een Belg het goed doet .. dan sluiten we daarvoor onze ogen .. niet omdat het een Belg is natuurlijk .. maar ja .. gewoon hé .. daarom.

Nu .. ik stop .. want terwijl ik dit zo schrijf .. weet ik dat ik dit niet zou kunnen.  Het zou tegen al mijn principes ingaan.  Mijn Nederlandse directe openheid zou in al mijn cellen protesteren.

Ik zou eerlijk tegen je zeggen dat ik op jou zou gaan stemmen.  Niet om een speciale reden hoor, maar gewoon omdat ik je manier van doen niet zo aprecieer .. we passen gewoon niet zo hé. 
Al weet ik dat dit me de kop zou kosten .. liever eerlijk ten onder en met een goed geweten terug kijken .. dan slinks naar een overwinning .. wat dan geen echte overwinning is.
Sorry Millesime ik hoop dat ik niet te direct ben geweest .. maar ik had dit al een poosje op mijn hart.  En je opmerking nu weer over Fleur .. was voor mij de druppel.

.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 12:43:59 door Nootje »
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 25-10-2005, 12:34:19 »
Ik ben het volledig met je eens Nootje!  ::bravo::
🜃

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #102 Gepost op: 25-10-2005, 12:34:44 »
Guikie... volgens mij interpreteer je Millesime anders dan dat zij het bedoelt.  Dit is volgens mij bedoeld als een sarcastische opmerking en zie ik als een "natrap".
Kijk maar wat Millesime eerder schreef over de evenwichtsproef met balken waar Fleur niet goed in was.  En hoe ze in ging op Elbert's lullige opmerking over Fleur.

Mijn opmerking was meer in de trant van. Ja, je hebt gelijk fleur is idd heel sterk! Niet om Millesime daar op aan te vallen... Gewoon meer als een lolletje!

Offline Nootje

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 25-10-2005, 12:41:37 »
Mijn opmerking was meer in de trant van. Ja, je hebt gelijk fleur is idd heel sterk! Niet om Millesime daar op aan te vallen... Gewoon meer als een lolletje!

Hahaha... Guikie .. nu begrijp je mij niet.   ::rofl::
Ik vind jouw reactie op Millesime juist aardig van jou.!!!!!  ::bravo::
Maar ... zij bedoelt het echter volgens mij niet aardig tegen Fleur .. ze bedoelt echt niet dat Fleur sterk is.!!!!  terwijl jij het wel goed bedoelt. 
Lees maar nog een keer wat ik schreef.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2005, 12:44:17 »
Maar ... zij bedoelt het echter volgens mij niet aardig tegen Fleur .. ze bedoelt echt niet dat Fleur sterk is.!!!!  terwijl jij het wel goed bedoelt. 

Sowieso denk ik dat Millesime wel gelijk heeft als ze het over de evenwichtsbalk heeft. Ik denk namelijk óók dat Fleur daar geen lang leven beschoren is. Gezien de proef van vorige week waar ze op een balkje moest balanceren, denk ik dat ze het op 1 balk in de finaleproef ook niet goed zal doen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 25-10-2005, 12:47:44 »
Maar ja als je er als eerste afvalt is dat lang nog niet het einde, kijk maar naar Matthias van vorig jaar! Ik kan nog steeds niet geloven dat Shandinella er daardoor ook afviel!  :\'(
Shandinella was mijn Robinson vorig jaar!  ::bravo::
🜃

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #106 Gepost op: 25-10-2005, 12:51:18 »
ohhhh  ::rofl:: ik ben pas net wakker... dat zal het zijn... Ik snap je nu  ::jaja:: ::ok::

Offline Nootje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 25-10-2005, 13:02:28 »
Sowieso denk ik dat Millesime wel gelijk heeft als ze het over de evenwichtsbalk heeft. Ik denk namelijk óók dat Fleur daar geen lang leven beschoren is. Gezien de proef van vorige week waar ze op een balkje moest balanceren, denk ik dat ze het op 1 balk in de finaleproef ook niet goed zal doen.

Fleur was inderdaad niet sterk op de evenwichtsbalk .. maar gelijk of niet ..
dat is i.d.g. níet het punt dat ik aan Melisime duidelijk wil maken.!!!

Kijk ... waar iedereen óók ik .. Emma haar overwinning gunde en haar daarmee complimenteerde ..
daar riep Mellisime dat we zo sportief waren om dat aan Emma te zeggen   ?????????????????? 
Dat was niet als sportief bedoeld .. maar gewoon oprecht gemeend.

Wat ik dus ook bedoelde te zeggen is:  Het zou Mellisime sieren om in deze Fleur te complimenteren met de door haar behaalde overwinning gisteren én haar goede prestatie bij de laatste proef in het water. 
Meen je dat niet .. ook goed ... zeg dan niets .. maar geef dan als volwassen vrouw niet nog even een sneer na in de richting van de vermoedelijke eindproef.

.
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 15:32:54 door Nootje »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 25-10-2005, 13:23:52 »
Maar ja als je er als eerste afvalt is dat lang nog niet het einde, kijk maar naar Matthias van vorig jaar! Ik kan nog steeds niet geloven dat Shandinella er daardoor ook afviel!  :\'(

Ik weet het gewoon even niet meer. Ik heb nu bijna 6 seizoen ER achter de rug en ik weet toch even niet meer hoe het nou ook weer zit met de evenwichtsproef in de finale...
Wie als eerste eraf valt, verliest toch ook? Of is het alleen dat degene die er als laatste opstaat, sowieso in de finale zit?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 25-10-2005, 13:25:54 »
Ik weet het gewoon even niet meer. Ik heb nu bijna 6 seizoen ER achter de rug en ik weet toch even niet meer hoe het nou ook weer zit met de evenwichtsproef in de finale...
Wie als eerste eraf valt, verliest toch ook? Of is het alleen dat degene die er als laatste opstaat, sowieso in de finale zit?
Vorig jaar zat je dan sowieso bij de laatste 3!
🜃

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 25-10-2005, 14:46:35 »

Ik had Shandinella ook heel graag !!!! en dat was een nederlandse !!!!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #111 Gepost op: 25-10-2005, 16:49:49 »
Ik denk dat Fleur de finale net niet gaat halen

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2005, 11:10:50 »
Ik denk dat Fleur de finale net niet gaat halen
Ik denk dat ze de finale wel haalt, ze heeft niet echt vijanden in het spel, ik denk dat ze haar niet snel uitstemmen.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 26-10-2005, 13:38:19 »
en daar tegenover je fanatieke en onredelijke anti-Nederlandse houding mij sterk irriteert.
Kijk dat je liever een Belg ziet winnen ok .. maar jouw kritiek op Nederlanders .

Vermits je mijn pm niet beantwoordt zal ik hier eventjes zeggen dat ik zeker niets maar dan ook niets tegen Nederlanders heb.
Vorige ER edities waren er zelf Nederlanders die de voorkeur droegen op anderen ik geef de voorbeelden :
in ER 2 vond ik Pieter en Melanie sympathieker overkomen dan Richard en Pascale (Belgen)
in ER 3 ja daar was ik weer pro Belg liever Olivier dan Derek
in ER 4 was ik in het bananenincident voor Ryan van Esch, een lieve "goserd" en baalde ik enorm dat Fatima wegmoest wegens zwangerschap. Daarentegen Gio en Robin heb ik nooit aangemoedigd
in ER 5 was Frank, de Belg nummer 1 , maar vond ik Shandinella,Klaar en Ernestine 3 toffe nederlandse meiden.
Dus jouw conclusie nootje dat ik "anti nederland" zou zijn kan misschien opgaan voor deze editie van Robinson maar zeker niet voor de vorigen...

Elbert had ook niet moeten winnen en zannikte teveel over weggestemd worden, maar van alle Nederlanders had ik hem wel een finaleplaats gegund en misschien wel de overwinning....

Ik geef toe argumenteren is mijn sterkste kant niet. Trouwens we zien allemaal maar TV beelden en jullie zijn allemaal tegen Carl, ik ook trouwens, maar ik las in een artikel dat Elbert zei dat hij alles met Carl had uitgepraat en hij buiten het spel Carl ne toffe vond.

Het is gewoon dat de beelden die ik zie dit jaar van Fleur en Douwe 2 personen zijn die mij persoonlijk niet liggen. Soms kan je niet verklaren waarom...
Misschien dat ik Fleur eens bij ons tegenkom en dat ik zeg : hey wat een toffe meid... Maar zo in Robinson trekt ze mij niet aan...
En het laatste dat ik wil is ruzie met jullie allen. Trouwens brengt dit niet wat animo op de site...
Anders was iedereen hier zo pro Douwe,Fleur en misschien nog Marnix, zou saai worden...

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 26-10-2005, 13:46:29 »
Heej Millesime,

Ik snap gewoon nog steeds niet waarom Fleur jou niet ligt? Wat heeft ze gedaan in de serie? Is ze te direct of tsja waarom is Fleur een bitch? :-\\
🜃

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #115 Gepost op: 26-10-2005, 13:51:09 »
Fleur zet hem op  ::ok:: ::ok::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #116 Gepost op: 26-10-2005, 14:20:07 »
faabjuh, misschien spreek ik voor mijn beurt, maar ik snap goed dat iemand voor een van de kandidaten minder of geen sympathie voelt. gewoon een gevoel dat iedereen toch wel eens heeft: een persoon ligt je wel direkt en een ander niet. zo werkt dat in het leven. daar hoeft niet altijd een verklaring voor te zijn. ik heb ook weinig gevoelens bij fleur en bij bijna alle andere jongere vrouwen die door de jaren heen mee hebben gedaan aan de expeditie. misschien wel omdat ik me niet zo tot vrouwen aangetrokken voel, misschien wel omdat ik al wat middelbaar begin te worden.
geef mij maar de kerels van stavast, beetje testosteron en zo, dat vind ik weer leuk  ::tandpastasmiley:: ,zoals al die kerels hier op het forum voor de lieve looks van de jonge meisjes gaan....toch?....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 26-10-2005, 14:21:48 »
Haha oke ik snap m!  ::bravo::
🜃

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 26-10-2005, 14:28:07 »
faabjuh, misschien spreek ik voor mijn beurt, maar ik snap goed dat iemand voor een van de kandidaten minder of geen sympathie voelt. gewoon een gevoel dat iedereen toch wel eens heeft: een persoon ligt je wel direkt en een ander niet. zo werkt dat in het leven. daar hoeft niet altijd een verklaring voor te zijn. ik heb ook weinig gevoelens bij fleur en bij bijna alle andere jongere vrouwen die door de jaren heen mee hebben gedaan aan de expeditie.

Inderdaad Ibung zo is het... Ze heeft mij niets misdaan maar het is een persoon waar ik totaal geen binding mee voel... Fatima, Illona (was ik nog vergeten) die vond ik wel tof... Dat is het...Maar Fleur, die heeft mij persoonlijk niets misdaan hoor... en () ik denk dat de mannen mij meer liggen ::rofl:: ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 26-10-2005, 14:30:37 »
Oo oke, we zijn elkaars tegenpolen! (tenminste dit jaar!)  ::rofl:: ::bravo::
🜃