Auteur Topic: [kandidaat Nl] Fleur  (gelezen 57424 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #140 Gepost op: 28-10-2005, 17:51:48 »
Fleur is op dit moment mijn favoriet en van mij mag zij de eindstreep halen! Ze moet alleen uitkijken voor die achterbakse Marleen...

Achterbaks? Hoezo?
Nog even niks.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #141 Gepost op: 28-10-2005, 17:53:14 »
Het is ook een Nederlandse site hey  ;)
Op een andere is Marnix favoriet !
Dat zou best kunnen. Fleur wint in Nederland en Marnix in België, zoals het jaar met Jutta en Judge...

::) Je begint er echt elke keer zelf over hoor.

trouwens, volgens mij had Jutta in NL ook meer stemmen dan Judge.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #142 Gepost op: 28-10-2005, 17:55:59 »
Achterbaks? Hoezo?
Ja dat begrijp ik ook niet ???
Marleen en achterbaks, lijkt me niet

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 28-10-2005, 18:03:27 »
Ja dat begrijp ik ook niet ???
Marleen en achterbaks, lijkt me niet

Ik zwijg beter.... ;)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #144 Gepost op: 28-10-2005, 18:04:14 »
Ik zwijg beter.... ;)
::jaja:: Want overal op reageren, wekt irritatie op  ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #145 Gepost op: 8-11-2005, 00:17:39 »
Fleur is helemaal echt en ze is altijd zichzelf gebleven ik hoop dat ze gaat winnen zou erg leuk zijn als ze in de Finale komt samen met Marnix een droom finale  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 8-11-2005, 00:48:06 »
Ja eigenlijk ik ook.. Maar ook met Emma erbij... ::bravo::
en dan wint MARNIX... Zou leuk zijn... Marnix erg geliefd bij zowel Fleur als Emma !

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 8-11-2005, 08:46:48 »
Millesime jij bent zeker Belg.
Wow, I dont believe

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 8-11-2005, 09:42:41 »
In het begin viel ze niet echt op, als ze er toen uit was gegaan, was het me mischien niet eens opgevallen, maar gaandeweg is ze steeds meer naar voren gekomen. Sinds de samensmelting is echt op de voorgrond komen te staan, en daar houdt ze zich heel goed staande. Ze zou niet misstaan in de finale. Ze heeft een goede expeditie gemaakt. Ze zou een goede winnaar kunnen zijn.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 8-11-2005, 10:41:39 »
Ik gun het Marnix,Emma of Marleen meer... Maar ik moet toegeven, lieve Nederlanders, dat ik gisteren Fleur heel heel lief vond. Ik heb liever de Fleur zonder Douwe erbij... Nu was ze samen met de Belgische ladies en dat was een rol dat ik haar liever aangemeten zag... Dat heb ik haar ook gevraagd waarom ze niet meer met Meredith en Emma optrok. Ik denk dat ik haar dan veel aardiger had gevonden...
Heel sportief ook van haar dat ze het Meredith gunde...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 8-11-2005, 10:51:19 »
Ja he... wat was Fleur lief toen ze zo sportief was om Meredith de overwinning te gunnen. En ook nu ze zo lief is om met die lieve Belgische meiskes op te trekken ipv die akelige woeste Douwe.. Dat had ze echt veeeeeeeel eerder moeten doen.. Dan hadden wij haar allemaal heel veel en heel veel liever gevonden. ::jaja::
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #151 Gepost op: 8-11-2005, 11:16:37 »
 ::jaja::  ::hypocriet::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #152 Gepost op: 8-11-2005, 11:45:32 »
Ja, ik denk ook dat het puur de goede invloed is geweest dat ze nu omgaat met nette Belgische oh jee, sorry, Vlaamse meisjes, in plaats van rauwe Douwe dat ze opeens veeeeel lieverder is geworden. Je ziet ook wel wat voor vreselijk slechte invloed die Douwe had op die lieve beschaafde meisjes: zelfs die lieve Meredith zei zomaar "opzouten" in deze aflevering!! ::oink::  ::schaam::

::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #153 Gepost op: 8-11-2005, 15:46:10 »
Ja, ik denk ook dat het puur de goede invloed is geweest dat ze nu omgaat met nette Belgische oh jee, sorry, Vlaamse meisjes, in plaats van rauwe Douwe dat ze opeens veeeeel lieverder is geworden. Je ziet ook wel wat voor vreselijk slechte invloed die Douwe had op die lieve beschaafde meisjes: zelfs die lieve Meredith zei zomaar "opzouten" in deze aflevering!! ::oink::  ::schaam::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 8-11-2005, 15:52:24 »

en douwe zou er alleen maar kunnen om lachen! ::rofl::

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 8-11-2005, 23:01:27 »
Ja he... wat was Fleur lief toen ze zo sportief was om Meredith de overwinning te gunnen. En ook nu ze zo lief is om met die lieve Belgische meiskes op te trekken ipv die akelige woeste Douwe.. Dat had ze echt veeeeeeeel eerder moeten doen.. Dan hadden wij haar allemaal heel veel en heel veel liever gevonden. ::jaja::

sic transit gloria mundi

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 8-11-2005, 23:24:27 »

Oh ja, wat een slechte invloed had Douwe toch op de groep. Zichzelf zijn, zich niks van anderen aantrekken, boeren in het openbaar. Bah.

Nee, dan de nette Vlaamse meiskes. Onderling konkelen, iemand volstrekt links laten liggen en niet in bescherming nemen, en dan een aantal weken later één van de aanstichters van die boycot - na hem vol overgave gesteund te hebben in die boycot - op zijn beurt gaan boycotten, omdat dat nu toevallig iets beter uitkomt. En onze Fleur past zich naadloos aan dit opportunistische, slappige gedrag aan. Weg met Douwe's gebrek aan beschaving! Leve de achterbaksheid!

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 12-11-2005, 21:20:10 »
Ik mis'm

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 14-11-2005, 22:22:41 »
FLEUR!!!!!!! Echt wat een koele moeder heb jij! Net zown bikkel als jij!!  ::ok:: Echt top!! Ik HOOP echt dat je wint!!!!! ::tandpastasmiley:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 22:25:25 door Faabjuh »
🜃

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #159 Gepost op: 14-11-2005, 22:24:21 »
Idd Faabjuh! Dat was echt knap van haar moeder..!  ::bravo:: ::bravo::

En ze moet winnen!  ::bravo:: ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again