Auteur Topic: [kandidaat Nl] Fleur  (gelezen 57442 keer)

Offline faustino

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #180 Gepost op: 22-11-2005, 17:20:23 »
Ik vond Fleur best sympathiek, maar dat gezeur van 'heel Nederland duimt voor me...'. Wat een onzin. Dat Nederland-Belgie gevoel heerste misschien bij Fleur, maar niet bij de kijkers volgens mij. "Helaas pindakaas", nou nou, wat een mooie laatste woorden  ::ohno::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #181 Gepost op: 22-11-2005, 17:23:14 »
Ik vond Fleur best sympathiek, maar dat gezeur van 'heel Nederland duimt voor me...'. Wat een onzin. Dat Nederland-Belgie gevoel heerste misschien bij Fleur, maar niet bij de kijkers volgens mij. "Helaas pindakaas", nou nou, wat een mooie laatste woorden  ::ohno::
Wat zeur je nou?

Fleur vatte het juist heel sportief op..
« Laatst bewerkt op: 22-11-2005, 17:24:48 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline faustino

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 22-11-2005, 17:58:32 »
Ik vond 't ook wel sympathiek, maar zo suf. Heb je niks beters te zeggen op zo'n moment vraag ik me dan af.

Offline Dreamcatcher

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 22-11-2005, 18:00:24 »
Ik vond Fleur best sympathiek, maar dat gezeur van 'heel Nederland duimt voor me...'. Wat een onzin. Dat Nederland-Belgie gevoel heerste misschien bij Fleur, maar niet bij de kijkers volgens mij.

Waar slaat dat nou weer op?  :-\\

"Helaas pindakaas", nou nou, wat een mooie laatste woorden  ::ohno::

Ik vond haar juist heel sportief reageren. Ze had het al zien aankomen zei ze en ze was er gewoon sportief en nuchter over.
« Laatst bewerkt op: 23-11-2005, 16:32:08 door Dreamcatcher »

Offline gaffe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #184 Gepost op: 22-11-2005, 18:44:10 »
Ik vond 't ook wel sympathiek, maar zo suf. Heb je niks beters te zeggen op zo'n moment vraag ik me dan af.

Ja een dramatisch emotionele afscheidsrede had beter geweest  :P ;D
sic transit gloria mundi

Offline kira25

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 22-11-2005, 20:15:00 »
Goed gedaan hoor Fleur!! ::bravo:: ::bravo::
Dikke knuffel

Kira 25
begin de dag met een lach

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 22-11-2005, 21:17:38 »
Waar slaat dat nou weer op? Ik denk dat iedereen het wel leuker vind als er iemand uit zijn eigen land in de finale staat. Ik vind het super dat Emma, Marnix en Marleen het hebben gehaald, maar ik had het leuker gevonden als Fleur er bij zat, omdat ik haar een van de beste kandidaten vond en het is natuurlijk leuk dat ze Nederlands is  ;D

Niet gaan generaliseren svp. Ik ben ook Nederlands, maar het maakt mij niet uit dat het toevallig 3 Belgen zijn die in de finale zitten en ik had het niet leuker gevonden dat Fleur erbij had gezeten omdat ze toevallig Nederlands was.
Als het iemand is die ik vind dat het verdient om in de finale te zitten, dan boeit het me absoluut niet welke nationaliteit diegene nu eigenlijk heeft.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #187 Gepost op: 23-11-2005, 11:51:33 »
Niet gaan generaliseren svp. Ik ben ook Nederlands, maar het maakt mij niet uit dat het toevallig 3 Belgen zijn die in de finale zitten en ik had het niet leuker gevonden dat Fleur erbij had gezeten omdat ze toevallig Nederlands was.
Als het iemand is die ik vind dat het verdient om in de finale te zitten, dan boeit het me absoluut niet welke nationaliteit diegene nu eigenlijk heeft.

Helemaal mee eens. Zelf had ik Fleur liever in de finale gezien in plaats van Marleen. Puur omdat Fleur altijd open en zichzelf is gebleven. Marleen is meer strategisch, daar hou ik niet van. Bovendien vind ik dat ze best wat meer voor Esther had mogen opkomen. Maar goed, dat is over Marleen, en niet over Fleur... off topic dus  ;)

Nationaliteit heeft daar in ieder geval allemaal niet veel mee te maken.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #188 Gepost op: 23-11-2005, 12:37:26 »
Fleur ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #189 Gepost op: 23-11-2005, 18:02:12 »
Fleur praatte wel stoer van: ik had me erop ingesteld, en helaas pindakaas  ;) maar ondertussen keek ze wel behoorlijk zo van: dikke shit!  :( Ze is alleen niet zo'n type om haar emoties erg te laten zien, volgens mij (waar zit dat in het enneagram?). Ik vind het erg jammer dat ze eruit ligt.  ::sorry::
Maar: Fleur, je hebt het echt hartstikke goed gedaan, net als je mama!  ::feest::
... ook gewoon maar een mening...

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 24-11-2005, 11:55:10 »
wat ik wel mooi vond was dat Marnix zei:

Neerlands hoop.

hahaha, heel erg jammer dat ze eruit ligt. Maar ja, kunnen we niks aan doen. Ik ben geen type die nu baalt dat er geen nederlander in de finale zit.

Fleur heeft haar manentje behoorlijk goed gestaan, echt top wat ze gepresteerd heeft. jammer dat ze viel op de evenwichtsbalk.

Fleur, je hebt het echt suoper gedaan en ik vind je moeder de echte robinson.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #191 Gepost op: 28-11-2005, 22:51:50 »
Fleur, je ziet er niet uit zonder haar! ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #192 Gepost op: 29-11-2005, 09:24:09 »

Euh, Fleur, het is wel heel apart zo... Hopelijk groeit het snel weer aan!!
Kissie
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 29-11-2005, 10:48:41 »
Ik vind het ook jammer voor haar. Ik had nog juist gevraagd in vragen aan Fleur, hoe ze haar altijd zo mooi kon kappen op het eiland... Echt jammer, maar het zal wel bijgroeien.. En ik vond Fleur de mooist geklede van alle kandidaten... Ik vond het ook jammer dat alle familieleden aan bod kwamen behalve Marijke, Fleurs moeder. Ook Fleur mocht niet zoveel zeggen, dat vond ik jammer...

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 29-11-2005, 15:06:40 »

Viel reuze mee.  :-X Ze zag er goed uit, ondanks dat ze bijna al haar haar kwijt was geraakt.
Nog even niks.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 29-11-2005, 15:26:21 »
Ik vind het ook jammer voor haar. Ik had nog juist gevraagd in vragen aan Fleur, hoe ze haar altijd zo mooi kon kappen op het eiland... Echt jammer, maar het zal wel bijgroeien.. En ik vond Fleur de mooist geklede van alle kandidaten... Ik vond het ook jammer dat alle familieleden aan bod kwamen behalve Marijke, Fleurs moeder. Ook Fleur mocht niet zoveel zeggen, dat vond ik jammer...

Mwah... Meredith's moeder was ook niet uitdrukkelijk aanwezig. Van Douwe was er niemand, Carl's vrouw was er niet, Maxime was alleen. (althans... we hebben ze niet in beeld gezien).
De enigen die we zeer nadrukkelijk gezien hebben zijn Emma's zus, Marleen's man en Marnix' vrouw.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 29-11-2005, 15:46:09 »
Mwah... Meredith's moeder was ook niet uitdrukkelijk aanwezig. Van Douwe was er niemand, Carl's vrouw was er niet, Maxime was alleen. (althans... we hebben ze niet in beeld gezien).
De enigen die we zeer nadrukkelijk gezien hebben zijn Emma's zus, Marleen's man en Marnix' vrouw.

Ik bedoelde Cynneke van diegenen die op family eiland hebben gezeten : Luc (Marleen), Elisa (Emma), Carla (Marnix), moeder v..(Meredith)... Marijke hebben we niet gezien...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 29-11-2005, 17:04:40 »

Ik bedoelde Cynneke van diegenen die op family eiland hebben gezeten : Luc (Marleen), Elisa (Emma), Carla (Marnix), moeder v..(Meredith)... Marijke hebben we niet gezien...

Nee klopt, dat is zo.

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #198 Gepost op: 29-11-2005, 21:48:41 »
Jullie vergeten nog: de kinderen van Marnix. Wat een leukjes!  ::bravo::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 29-11-2005, 21:58:23 »
Jullie vergeten nog: de kinderen van Marnix. Wat een leukjes!  ::bravo::

Ja maar die waren niet op Family island... En ook de tieners van Marleen zagen we in beeld...
Toch jammer voor Fleur dat haar moeder niet meer eventjes iets mocht zeggen.
Vond ik echt een lieve Mevrouw...