Wat mij opviel, aan wim, meredith en hun klikspaanactie tegen Esther.
en dan vooral Wim, hij kon ineens Esther naaien, en hakte daar ook gelijk op in, maar zodra Esther haar versie begon te vertellen, kapte hij dat gelijk af, bang voor zijn eigen positie.
Maar zo wie zo, alles wwat Esther in dit kamp zal zeggen zal verkeerd zijn, of ze nou loyaal gaat doen, of streng of bitchie, of arogant, af uiterst sociaal en hulpvaardig, alles wat ze zal doen zal worden afgekraakt. Ze kan niks meer goed doen, hoe goed ze haar best ook doet. Ze is en blijft de boeman en ik mag hopen dat ze in de volgende aflevering wint van Carl.
Stel, ze wint, dan mag ik er blindelings van uit gaan dat Carl ook door iedereen weggestemt gaat worden, want hij heeft dat ook bewerkstelligd bij John. Maar geheid dat dat niet gaat gebeuren, want dan heeft hij wel weer een andere kutsmoes waarom mensen op (ik meen dat ze zo heet) Marleen te stemmen, of op Meredith of op Wimpie.
Derhalve ben ik nog steeds uperblijd at John weg is, anfeglopen zondag heb ik me zo zitten irriteren aan het gedrag van John, dat ik de eerste twee blokken maar half gezien heb, omdat ik het niet meer trok.
Zelfs de meest grote buttfilm kan ik nog wel uitzitten, maar dit sloeg werkelijk alles. Toen john op de gong sloeg, wist ik eigenlijk al dat hij zou verliezen, zijn wraakemoties lagen te hoog, waardoor hij totaal neit meer geconcentreerd was, en vervolgens dan maar het vlammetje de schuld gaat geven.
Derhalve snapt toch ieder weldenkend persoon dat als een vlammetje uitgaat, het lontje gelijk gaat roken.
Ik was zo blij voor Esther dat hij eerst op de schelp sloeg, wat een triompf moest dat geweest zijn voor haar, alleen jammer dat iedereen eht weer opnam voor John, maar ja, alles wat Esther doet wordt bij voorbaadt al afgekeurd, dus zo raar vond ik het ook niet.