Volgens mij heette ie gewoon Robert maar weet het nie meer zeker, misschien dat Ambijans het nog weet??
Broer van RR is tandarts hiero in Eindhoven, dat weet ik nog wel
Ik zie dat er nog steeds veel gefantaseerd wordt over RR, of hij nu deelneemt aan 'De Mol', hoe hij heet etc. etc.
Niet dat ik dan zoveel contact met 'm heb gehad, maar weet wel dat ie uit Herenthout komt (provincie Antwerpen) en zo rond de 40 is. Voor hij die malle Linux-pinguïn als avatar had stond er zelfs een foto op (van hemzelf?). Een keurige man met bril achter z'n computer als ik het goed heb.
Denk eigenlijk ook wel dat ie wel degelijk Rob(ert) heette of iets van die strekking (Reginald zou anders ook kunnen).
Ow ja, niet RR's broer is tandarts in Eindhoven, maar de mijne. Vergissing zou kunnen zijn ontstaan na chatsessie waarin RR en ikzelf werden aanzien als één en dezelfde persoon. Een échte hoax zoals achteraf bleek!
Desalniettemin hoop ik dat ie ook dit seizoen weer z'n intrede zal maken op dit forum.
Misschien kan je er wel een apart topic van maken: 'Oproep aan Regirobert: kom je theorie nog eens in praktijk omzetten'
Groetjes
ambijans