Regi, prima theorie hoor. En idd de volgende keer toepassen van beign tot eind voor iedereen. Leuk was ook dat in de laatste afleveringen George LETTERLIJK je theorie bekrachtigde. Heb je dat gehoord?
Maar het niet de enige theorie.
Jorge Golaco van vlaming was er snel(ler), het onmols gedrag wees ook uit dat George zeer waarschijnlijk was en ook het simpel kijken naar de molacties wees George als mol aan.....
Thanx Aggie....
Jij was ook een geweldig goeie bezoekster van dit forum...
Idd leuk dat George mijn theorie steunde, maar dat deden eerder Kerstin en nog enkel andere kandi's ook al...
Mijn theorie is een "echte theorie" en niet gebaseerd op zichtbare sabotages, hints of hints ahv geluidsfragmenten, zoals die Colaco...
Mijn theorie is gewoon een verzinsel van mijn armzallige hersentjes... die blijkbaar toch nog prima functioneren
Ik ben echt een beetje ontroerd van al deze felicitaties, omdat deze theorie, naast een aantal heftige aanhangers (vooral dank aan Ambijans, Miek, Daantje...) toch ook vele non-belivers kenden, die er op een zeker ogenblik zelfs een slotje op wilden. Toen dacht ik gewoon, ik ga ermee door voor de echte hardcore believers... Wij mogen terecht fier zijn denk ik.