George zei ondermeer dat hij zich niet goedvoelde wanneer hij afgezonder werd van de groep (stille hint).
Ik snap de stille hint niet denk ik... Wat heeft dit met de ''gelijke kansen'' theorie te maken?
kerstin bevestigde de theorie op de chat... en dan zijn er nog enkele uitspraken geweest van kandi's in de diverse biechteN.
Mijn gehougen laat me in de steek denk ik; ik was destijds aanwezig op de chat toen je het een en ander vroeg aan Kerstin en toen antwoorde ze toch heel anders. Maarja dat zal wel aan mijn geheugen liggen. En wat bedoelde je dan met de ''insider die niet wist wat ie ervan moest denken''?
Heb je toen tussen de chat met Kerstin en de ochtend erna nog een andere ''insider'' gesproken? (Of ben ik in de war met een chat met onze enige echte Ex_mol_Nico dat zou kunnen).
En dan nog, waarom heeft Kerstin de serie niet gewonnen als ze deze theorie bevestigd heeft? Alle wegen hadden dan toch feilloos naar George gewezen? 't Zou een peuleschilletje moeten zijn...
kerstin bevestigde de theorie op de chat... en dan zijn er nog enkele uitspraken geweest van kandi's in de diverse biechteN.
En welke biechten van welke kandi's bevestigen je theorie dan nog? Dat heb ik ook gemist denk ik. Mn geheugen ook...
(En hoe kunnen de kandi's eigenlijk van deze tot voor kort diep geheim gehouden theorie afweten. (helaas heb jij 'm ontrafelt RR; elke komende serie zal niets meer aan zijn. We hebben de mol zo te pakken met deze theorie...
))
Geloof mij Bertha, het kan nog toeval zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat men er zeker rekening mee houdt.
Afwachten wat het dus wordt bij de Vlaamse mol...
Wat kan toeval zijn? Waar rekening mee houdt? Waarom afwachten?We hebben deze serie toch om te analyseren?
En we weten waar de mol gesaboteerd heeft (waar ik trouwens hier en daar m vraagtekens bij heb).
Ik zal nog een nieuw onderzoek starten (in de loop van deze week als ik eens tijd heb hoop ik? Dan zal ik het lang verwachte deel 4 van dit topic openen
).
Ik hoop dat je het forum blijft volgen RR, want dan kunnen we deze theorie eens grondig bestuderen. Hebben we gelijk wat te doen tot aan de volgende serie toch?
Gr. B.