Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Neeeee, Chico is cooool! De leukste shots uit de hele aflevering zijn die met Chico. De nieuwste ster aan het Talpa firmament. Echt heel erg leuk. Maar waar hebben ze die aap vandaan? Beetje te tam om niet uitgezet te zijn he?
Als John de Mol dit topic leest geeft ie Chico zo een eigen reality-soap. Hij is grappiger dan Joling en Gordon en kost nog veel minder ook.
Erg flauwe zet van de makers, dat aapje. En dan zoŽn jolig muziekje dŽr onder. Dit is gewoon te makkelijk.
Volstrekt niet mee eens. Chico is het slagroomtoefje op de taart. Een schattig beestje dat mooi het verschil tussen de mannen naar voren bracht meteen .....Maar goed, ik vind Chico een meesterlijke zet van ER.
Alles en iedereen is grappiger dan Gordon en Joling
Ik denk niet dat ze hem bij de laatste eilandraad met z'n allen opgegeten hebben hoor, Nootje. Maak je geen zorgen
Ik vind hem ook geweldig lief, alleen zou ik in het begin ook wat schrik gehad hebben voor de proviant... Waarom geen koord zoeken of liaan en hem vastmaken gedurende de maaltijd, daarna hem de vrijheid geven... Ik denk dat het een "gibbon" aap is.
Het is een "makaak", dat is ook een merk van aap.Met scherpe tanden trouwens, die je volgens mij wel leert kennen als je hem aan een koord of liaan wil vastmaken.
Mooi werkje voor Carl dus volgende aflevering 'The revenge of Chico'
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1023 gasten en 5 vaste bezoekers