Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik heb voor Esther en Annita gekozen, Nicole niet want ze heeft al een nieuwe kans gekregen en 2 nieuwe kansen krijgen is een beetje overdreven
Dat is ook wel zo ! Maar die kans was eigenlijk niet echt een kans! Ze was gewoon machteloos!
Ja klopt, dat vond ik ook niet echt een kans, maar als ze dan voor de 3e keer terugkomt een kans wordt ze weer weggestemd, want andere kandidaten vinden dat oneerlijk.
Heej Ikke je bent iemand vergeten, namelijk Johnny!
Lees ff in me eerste berichtje waarom ik Johnny er niet bij heb gezet
Ik heb voor de laatste drie afgevallenen gestemd omdat zij het verst geraakt waren en ze elk een portie pech te verteren hebben gekregen deze expeditie:- Esther: Kreeg enorme tegenwind van Carl en John. Dit wordt hier natuurlijk wel enorm opgeblazen, maar ze verdient sowieso nog wel een kans van mij.- Wim: Naar huis door blindedarmontsteking, zonder ziekte had ie het wel wat langer uitgezongen, die kans gunde ik hem wel- Annita: eruit door een stomme proef, daarom.
Elsje, omdat ze gewond raakte..Nicole, omdat ze de tweede keer oneerlijk werd weggestemtEsther, omdat ze gewoon werd weggepest uit de groep
Helemaal mee eens. Maar als ik maar 1 iemand zou uit mogen kiezen, zou het Elsje zijn. Omdat zij er niet door het stemmen is uitgegaan, maar gewoon door pure pech.
ja vind ik ook!
Wim had ook brute pech dat hij een darminfectie/blindedarmontsteking had...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
906 gasten en 0 vaste bezoekers