Hallo allemaal daar ben ik weer!!
Ik hoop dat ik ook deze vragen goed heb beantwoord
1 TIP: KIJKEN MAANDAG, DE AFLEVERING WORDT SUPER SPANNEND!!!
Heeft de expeditie een verandering gebracht in jouw normaal leven?
Nee, ik ben wel meer gaan beseffen hoe goed ik het thuis heb. Mijn familie en vrienden zeggen wel dat ik volwassener ben geworden.
Was er op sommige momenten echt zo duidelijk te merken dat het Belgie tegen Nederland? // Had jij er echt problemen mee met de clash van Belgen en Nederlanders?
De meeste Belgen waren leuk maar ze konden het bijna allemaal goed met elkaar vinden dus is er een logisch gevolg dat ze als eerst op een Nederlander zouden stemmen, zou ik ook gedaan hebben andersom. Verder zit je in de Expeditie om zo ver mogelijk te komen en een exit voor ogen is nooit een leuk vooruitzit.
Hou je nu nog contact met kandidaten, zo ja met wie?
Ja we hehheb veel contact via E-mail en Douwe en ik bellen elke week.
Vind je dat de Fleur die neergezet wordt door montage en voice overs dezelfde Fleur is die jij in het echt bent?
Ik ben zoals ik ben tijdens de Expeditie alleen tijdens mijn introfilmpje werd ik neergezet als een verwend rijkeluiskind en dat klopte helemaal niet. Ik heb het heel goed maar zal er nooit een ander zijn ogen mee uitsteken.
In de laatste proef die we hebben gezien die met die bruggetjes, was jij volgens mij echt zoooo kwaad klopt dat?
Ja! Evenwicht is echt niet mijn ding maar dat was goed te zien!!!
Had jij het idee van: "Als ik die zwarte stem krijg, zou ik er misschien worden uitgestemd?
Dat gevoel was zeker aanwezig maar op dat moment wilde ik enkel en alleen de overkant bereiken!!!
Groetjes en fijn weekend
Edit: vragen vet gemaakt - Test