Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties. Hier ben ik weer om wat vragen te beantwoorden.
1. Wat vond jij nou van de eilandraden, we weten dat jullie daar soms uren zitten, maar hoe vond je hetDe eilandraden zijn echt verschrikkelijk kan ik je vertellen...zo zenuwslopend. Ik heb het nooit leuk gevonden om een negatieve stem uit te brengen op iemand en er een of meerdere in ontvangst te nemen is al helemaal niet leuk.
2. Wat vind jij van het nieuwe stemsysteem?Ik vind het een leuke wending van het spel met onverwachte mogelijkheden.
3. Hoe vulde jullie in godsnaam de dagen? Ik bedoel je had in 3 dagen 2 keer een proef als ik het goed begrijp, tja eten halen en koken. Maar daarnaast? Slapen, praten over vanalles en nog wat, zwemmen, vissen, vlot bouwen, eten zoeken. Ik heb me er nooit verveeld.
4. Het begin van de expeditie, toen je iedereen voor het eerste zag... dat moet wel een speciaal gevoel zijn, kun je dat omschrijven?Jazeker, we begonnen allemaal aan een avontuur waarvan niemand het verloop kon voorspellen. De eerste contacten werden trouwens pas op het eiland gelegd. Daar kreeg je pas de kans om de personen te leren kennen.
5. Waren er ook momenten ZONDER camera,of waren die echt 24/7 op jullie gericht?Bijna 24/7 muv de nachten. Maar die camera om je heen merk je niet meer na een aantal dagen hoor!
6. Als je 1 ding overnieuw had mogen doen in de expeditie, wat zou het dan zijn geweest?Moeilijke vraag...maar dan denk ik toch dat ik tegen John en Carl in was gegaan om Esther te steunen. Op dat moment wist ik niet dat ik er de volgende eilandraad uitgestemd zou worden en heb Esther gezegd waarom ik mijn mond hield. Als je alles van te voren zou weten...
7. Ik wil zelf graag ook ooit meedoen aan ER, hoe heb jij je ingeschreven voor de selectierondes?Ik heb me via internet ingeschreven en heb gemerkt tijdens de selectierondes dat het belangrijk is dat je jezelf blijft (ook naar jezelf toe is dit het eerlijkst). Pas dan kom je puur over!
8. als je de afleveringen zo ziet, had je dat allemaal mee willen maken ?Ja echt wel! En dan vooral de proeven in het water en charmante Chico natuurlijk!
9. hoe kwamen jullie aan (drink) water?De watervoorziening was voldoende. Er werd dagelijks een jerrycan water gebracht, waarmee we onze eigen thermofles konden vullen. Het was belangrijk dat we niet uit elkaar flessen dronken vanwege mogelijke bacterien, virussen e.d.
10. Wat houdt dat precies in, als je 'in quarantaine' moet?In mijn geval betekende dat ik verbleef in een houten huisje die op slot was. Het huisje had geen water, maar wel een bed. Meintje kwam soms langs en maakte het slot los zodat ik even op de veranda kon 'luchten'. Ook kreeg ik 1 kommetje rijst per dag. Ik weet nog dat ik die portie halveerde en inwikkelde in mijn muskietennet omdat ik bang was dat de salamanders ermee aan de haal gingen.
11. hoe ik je antwoorden lees neem ik aan dat je Maxime tog nog mag hé?
waarom is dat nu verandert want eerst mog je hem absolut niet.Maxime en ik zijn twee totaal verschillende persoonlijkheden, maar we hebben wel respect voor elkaar. Als je zo verschillend bent en met elkaar op 1 eiland leeft dan ontstaan er nou eenmaal discussies. Maar daarom vind ik hem niet gelijk niet-Robinsonwaardig. No hard feelings in ieder geval!
12. Je lijkt me een heel sympathiek persoon en ik hoop je nog eens te ontmoeten op een fandag.Eensgelijks, tot 10 december!
Groetjes,
Nicole