Op het moment dat ik een berichtje wilde schrijven over de vervoers-ellende die ik keer op keer meemaakte wanneer ik een RN-meeting bezocht, knapte er een bovenleiding bij Oisterwijk. Ik was op dat moment 3 minuten van Tilburg af.
Ik wist dat er een vertraging zou zijn tussen Eindhoven en Den Bosch, dus ik had al uit voorzorg een eerdere trein genomen, en op advies van een NS-medewerkster koos ik in Eindhoven voor de trein via Tilburg.
Dat had ik beter niet kunnen doen, want zoals gezegd: op het moment dat ik mijn oorspronkelijk stukje schreef, gooide die geknapte bovenleiding mijn zorgvuldige planning in de war. Ik heb bij Oisterwijk dus 2 uur en 10 minuten in de trein gezeten, voordat er bussen kwamen.
Met de eerdere ellende in mijn achterhoofd, dacht ik dat het beter zou zijn erop in te spelen, ik had zelfs vantevoren al een overnachting geregeld in de buurt van de Observant.
Je weet nooit hoe een keuze zal uitpakken, onvoorziene omstandigheden kun je niet voorblijven.
Een en ander neemt niet weg dat ik een leuke middag en avond heb gehad. Organisatie, AL en deelnemers: heel erg bedankt.
Foto's volgen. Ik heb er niet zoveel