Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Leuke foto's! Het leek me een heel gezellige boel ginder! Die Douwe! Emma heeft een dik gezichtje gekregen zo te zien. De kandidaten hadden er precies ook veel zin in
Ik heb aardig wat met emma gesproken, een supertoffe meid!! ze kwam totaal niet arrogant over, ze begon zelfs allemaal dingen aan mij te vragen! erg leuk.Heel leuk gesprek met der gehaden ze zag er ook heel erg leuk uit!
hee..ik heb jou gezien btw
tss slechte keuze hoor jah okeej tis ene leuk vrouwtje om te zienmaar meredith is toch een veel grotere chick?
Ze zijn allebei heel leuk om te zien, maar mijn voorkeur gaat uit naar Meredith, ook door haar karakter, heb tijdje lang met der gesproken en met Emma maar heel eff, maar die had niet altijd alle aandacht voor de fans vond ik.. was soms een beetje afwezig/ "arrogant" om der heen aan het kijken...en dan ging ze maar weer bij Douwe hangen die met alle vreugde aan haar zat:P haha de hele tijd moest douwe haar aanraken..kont knijpen..tegen zich aandrukken...arm eromheen...en dan zei die: jaah we gaan trouwen... droogmaar goed, super om meredith te ontmoeten!
Ik jou misschien ook, maar ik weet niet hoe je eruit ziet
He vanja ben jij nou zo groot of is elbert nou zo klein of tilde hij je gewoon op op die foto
elbert is kleiner dan mij ja, maar op die foto probeerde ik er breder op te staan dan elbert een poging gedaan:Pmaar elbert is verrassend klein
Ja maar wel geweldig sterk, en een man met een groot hart... Een zeer lieve Robinsonner...
Met dat gedeelte over Meredith ben ik het helemaal niet eens. Ik weet niet waarom je dat vindt, en ik kan het ook nergens terug vinden, maar ik vind haar juist een heel lief en zacht meisje..geen kwaad woord over te zeggen.
haha heey ik heb jou ook gezien
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
874 gasten en 8 vaste bezoekers