Zie hier mijn volledige redenatie waarom ik denk dat Roderick de mol is. Doe uw voordeel ermee mocht u dat willen
Dagboek 1 WIDM.nlIk ben de mol en niemand die dat te weten komt…voorlopig tenminste.
Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen.Dagboek 2 WIDM.nlOok mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje.Muzikale hint 1I cannot follow you my dear, you can't follow me
I put the distance between all of the moments we would beLiz zegt in de taxi tegen Roderick dat hij meer moet leiden en Roderick geeft zelf aan dat hij het lastig vind met tango dansen om bij te benen bij Liz (die het kennelijk beter afgaat of al kan tango dansen) >>
I cannot follow you >> Roderick heeft moeite met Liz te volgen >>
You can't follow me >> Roderick moet Liz leiden en slaagt daarin nog niet waardoor de tango dans tussen Liz en Roderick nog niet op en top is!
>>
I put the distance between all of the moments we would be >> Roderick heeft zelf voor afstand gezorgd van drie afleveringen waarin hij afgezonderd is van de groep.
Muzikale hint 2Muzikale hint 2 met
Warning Sign geeft de mol als waarschuwing dat je als kijker nu echt met ogen wijdopen moet gaan opletten omdat in aflevering 3 of 4 iedereen weer bij elkaar zit! Daarvan kan de mol gebruik maken >> LEES: Roderick >> doordat ie nu drie afleveringen samen gezeten heeft met Liz. Die twee moeten het van elkaar hebben qua "vriendjespolitiek" in de groep. De overige kandidaten kennen elkaar, weten wat ze aan elkaar hebben en je hebt groep Toine o.l.v. Toine, Frederique, Mary Lou versus groep Oinky o.l.v. Richard, Peggy en groep niets o.l.v. Milouska aldus Milouska zelf want die beweert dat ze buiten elk groepje staat.
AVRO bode hint “Amsterdam”Wat betreft AVRO bode hint "Amsterdam" >> ooit gehoord van het beursplein in Amsterdam? Wat presenteert Roderick? RTL Z! Waar draait dat programma om? Om economische nieuwsfeiten en met nadruk op elke dag vers van de pers nieuws over de AEX index (AMSTERDAM)
AVRO bode hint “Jeugdfoto’s”Er zijn er drie foto's ZWART/WIT en de rest in KLEUR Twee van die zwart witte foto's bevatten vrouwelijke kandidaten in hun jeugd al weet ik niet echt wie dat nu zijn ^^" Nu lees ik dat die drie Chris, Liz en Mary-Lou zijn.
Waarom ik denk dat Roderick hierin past is als volgt:
- Roderick zijn foto, de 9de (net als bij de intro van de kandidaten is hij als 9de aan de beurt!), daarop zie je hem grijnsend kijken naar een ander persoon. Hij kijkt niet in de camera!!! Elke kandidaat kijkt op die jeugdfoto's WEL recht in de camera.