ze kunnen het alledrie zijn voor mij. ik heb werkelijk geen enkel idee meer: ze hebben allemaal acties waarvan ik denk: "JAAAAAA NOU HEB IK JE!!" (om maar even Isabelle te quoten van vorig jaar). Maar ze hebben ook allemaal acties waarvan ik denk: Nou, daarom is die het niet.
Als Milouska de mol is, dan vind ik het naieve goed gespeeld, maar ik vond het wel echt slecht dat ze in haar eentje voor de supervrijstelling wilde gaan in aflevering 5. Dan denk ik: tja, dat kan subtieler.
Als Roderick de mol is, dan heeft hij het super gedaan, maar heb ik niet heel veel mollestreken gezien. Dan ga ik er dus vanuit dat hij heel veel onopvallend gemold heeft.
Als Frédérique de mol is, wat ik denk tot nu toe, dan vind ik dat ze het erg leuk gedaan heeft: af en toe onwijs mollen, maar ook heel soms veel geld verdienen voor de pot. Dit zet veel mensen op het verkeerde been.
Het leukste zou ik dus vinden als Frédérique de mol is: weinig mensen zitten op haar.
Van Roderick hebben we weinig positieve, maar ook weinig negatieve dingen gezien, wat het dus ook leuk maakt als hij de mol is, dan zou ik weleens zijn streken willen zien.
Milouska als mol zou ik het minst leuk vinden. Het dommige gespeelde gedrag van haar ligt er dan wel erg bovenop, en sommige dingen had ze wat subtieler kunnen doen.
Ik blijf bij Frédérique!!