Ik vond het vanavond wel leuk, toen ''een bakske vol met stro'' gedraaid werd. Toch 1 van de leukste alternatieve kerstliedjes die ooit zijn gemaakt, en het paste wel bij het moment.
Ik heb een akelig vermoeden dat het record van 5,6 miljoen, inclusief de bijdrage van de regering, dit jaar niet wordt gehaald. Ik vergeleek de tussenstanden met die van vorig jaar. En als er in 1 dag 1,3 miljoen bovenop de reeds geregistreerde 1,7 mi9ljoen moet komen.....Er moeten nog wat grote acties worden bijgeschreven, maar dat was vorige edities ook zo.
Verder: ik hoor en lees veel negatieve geluiden over Annemieke. In het begin was het heel onwennig, de debutante tussen twee veteranen, maar ze is naar mijn mening in het programma gegroeid, en doet het nu best leuk.
Wat ik triest vind, is het volgende: ik werk op een afdeling waar een kleine 80 mensen werken. Slechts 2 ervan zeggen weleens te hebben geluisterd naar Serious Request, de overgrote meerderheid weet niet eens wat het is en waarover het gaat. Wat me dan stoort, is de ongeïnteresseerdheid waarmee ze dat te kennen geven: ze luisteren liever naar Frans Bauer en Jan Smit.
Oh, weten jullie dat Noach ervoor heeft gezorgd dat het thema in Groningen dit jaar over de malaria-muggen gaat? En dat die het dus schuld is dat er zoveel malaria-ellende in de wereld is?
Had ie het koppeltje muggen toen niet toegelaten op zijn ark, dan was het Malaria-probleem er nu niet geweest.