Heeft er hier iemand geboden op een plaat?
Ik heb dat gedaan, en mij werd toegezegd, dat ze gedraaid zou worden, en als het niet gebeurde tijdens de 6 dagen in het Glazen huis, dat ze dan zeker aan bod zou komen in de Top Serious Request. Prima, ALS ze die plaat maar draaien, dacht ik nog, dan heb ik voor deze ene keer dat geld wel ervoor over.
Ik heb die lijst (er staat er 1795 in de lijst) 4 keer zorgvuldig nageplozen. Datzelfde heeft een vriend van mij ook gedaan, en ook hij trof ''mijn'' plaat niet aan.
Gisteren werd het door mij toegezegde bedrag van mijn girorekening afgeschreven, names het Rode Kruis. Maar de beloofde tegenprestatie is niet geleverd. Men zou mij bellen, dat is niet gebeurd, men zou de plaat draaien, en ook dat is niet gebeurd.
Gisteren had ik een mevrouw van het Rode Kruis aan de lijn, ze bevestigde mij dat een geaccepteerd aanbod (dus het bieden op een plaat, en het accepteren van het bod), zou resulteren in het draaien van het aangevraagde nummer. Omdat het niet om 10 of 15 euro gaat (ook geen honderden euro's, maar wel meer dan het mees geboden bedrag van 15 euro), wil ik gewoon mijn geld terug. Goede doel of niet, wanneer men een tegenprestatie belooft, dient men zich er toch aan te houden?
Hoe zouden jullie reageren?