Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 24
Vanmiddag rond 15:00 waren de data's van de herhalingen donderdag 23 februari 10.00 uuren vrijdag 24 februari 10.00 uur niet te zien. Zou dit tot een hint kunnen lijden...
en die van 4 en 5 was een hint die we allemaal te vergezocht vonden
Ik heb de broncode bekeken van de website van wieisdemol.nl en die bestaat uit 1940 karakters. Dit is mede te danken aan een nutteloze spatie voor "dinsdag 14" en "maandag 20".Heeft één van de deelnemers soms iets met de oorlog te maken? Geen van hen is geboren in 1940, dus als dit een hint is, dan heeft het vast te maken met de tweede wereldoorlog. Chris Tates heeft wel in een oorlogsfilm gespeeld geloof ik?
Hmm... Heb ik ook eens gedaan, maar ik heb ook alle CR/LF meegeteld. Dan kom ik op 2014.
Ok, laten we ze allebei onthouden die getallen en mochten ze dan nog ergens terugkomen....Trouwens, die 4+5=9 hint sloeg er toch vooral op dat marc-marie = 9 letters, en dan was er nog meer met marc-marie=9...
Ja, maar vorig jaar waren het toch ook best veel acteurs? Of niet?
Ja, maar iedereen ging verder 4 en 5 bij elkaar optellen. Dan kom je op 9. marc-marie is 9 letters en alsof dat nog niet genoeg is, marc-marie stond onder nummer 9. Plus alle andere MM9-'hints', was het veel logischer om daar MM uit te halen.
Nou minder dan nu:- MarcMarie = cabaretier- Gijs = dj- Sander = dj- Yvon = presentatrice- Jim = ... ja wat is tie eigenlijk. muzikant - Isabel = dj (was dj wat ze nu doet weet ik niet)Dus alleen Yvonne, Lottie, diegene die ziek werd (sorry ff zijn naam kwijt) en viktoria waren actrice.Het was dus 40% actrice. Volgens mij is voor 2006 dit 60-70%.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
946 gasten en 3 vaste bezoekers