Gaaaaaaap,... Goedemorgen.
Ben nog niet helemaal uit m'n winterslaap maar kon het toch niet al laten om met een vergrootglas de hele poster op het station te bestuderen en te kijken of er mogelijke hints onder de hoed van Karel zouden zitten (leuk collectors item trouwens zo'n poster).
Wat betreft (on topic) de kleurstelling van de foto's op de officiele site, hier heb ik wel een idee over.
Een verschil in nuance voor de achtergrond van de foto's vind ik niet zo vreemd. Het zou er namelijk erg saai uitzien als er 10 zwart wit foto's naast elkaar staan met dezelfde grijze achtergrond. Enig verschil hierin maakt het dus prettiger om naar te kijken en hoeft dus niks bijzonders te zijn.
Wel zijn er dus een paar veel grotere afwijkingen.
Chris met de veruit meest donkere achtergrond, Geert met een spierwitte en Liz als enige niet voor een egale achtergrond maar voor een muur.
Deze details kunnen volgens mij 2 dingen betekenen.
1) het is een hint. Bijvoorbeeld dat Liz de mol is, Chris de verliezer en Geert de winnaar.
2) het is een NEP hint, zoals er in de afgelopen jaren zoveel op die site hebben gestaan, gewoon expres zo neergezet door een fanatieke molwebsitebouwer die er een enorm genoegen aan beleeft om zoveel mogelijk zaken zo krom en mysterieus mogelijk op de site te zetten en vervolgens 10 weken lang zich kostelijk te vermaken met alle theorien die wij er om heen bouwen.
Ik vermoed dat het hier om het tweede gaat, maar je kan nooit weten want er hebben in het verleden wel degelijk echte hints op de site bestaan.
Ik denk dat ik mijn eerste poll toch invul volgens mijn eerste theorie. Nu alleen nog een eerste afvaller zien te vinden.
Die muur,... intrigeert me toch echt behoorlijk. Liz,.. de mol?,... waarom niet, goede actrice en niet zo euhhh niet zo Yvonnne v/d Hurk achtig, zoiets.
Nou, morgen maar eens m'n avatar aanpassen.
Game on,.. (oh nee, zou ik niet meer zeggen
)