Hints op de site? Ja? Weet je ook nog welke?
Behalve het silhouet van Ron in een plaatje kon je ook via een heel ingewikkelde truc elke week de eerstvolgende afvaller achterhalen uit het plaatje van de 'geldpot' die aangaf hoeveel er was verdiend door de deelnemers.
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar ik geloof dat niemand er achter is gekomen destijds.
Maar ze hadden gelijk, met terugwerkende kracht bleek het wel waar te zijn en zat er echt een wekelijkse hint in het plaatje verstopt.
Vorig jaar begon de site trouwens met hetzelfde plaatje met de beeltenis van Ron maar na een week of 3 werd dit ineens vervangen door een nieuw en heel erg mysterieuze afbeelding. We hebben toen weet ik veel hoeveel theorien uitgesponnen hierover en een aantal kunnen haast niet anders dan echte hints zijn geweest maar ze zijn nooit als zodanig erkend door de avro.
Voor meer info hierover zie het forum van de 2005 serie of voor de plaatjes waarover ik het heb link naar:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-hintsnl(voor de link, dank aan wieisdemol startkabel.nl want hoewel het een link is naar een pagina van deze site is er hier geen enkele link meer te vinden hiernaartoe.)