Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 24
Na het VWO volgde Peggy de Toneelacademie in Maastricht. Sinds haar afstuderen in 2000 speelt ze vast bij het theatergezelschap Els inc. onder leiding van Arie de Mol.
Ik vind mezelf toch redelijk semi-pro wat betreft webdesign/programming. En van 'aankeilers'heb ik, behalve dan op widm.nl, nog nooit gehoord.
De vage navigatie wordt waarschijnlijk:Kandidaten - Afleveringen - Hints - Statitieken - Dagboeken - Forum - Links
Toen ze site voor het eerst online was, kon je de vage kopjes nog zien. En de bovenstaande kopjes raden. Maar nu kan je ze helemaal niet meer zien.
Ik zie ze nu ook nog steeds op WIDM.nl hoor
Idem hier. Maar volgens mij is het een term vanuit de opmaak bij kranten en tijdschriften. Daar is een aankeiler volgens mij een klein stukje uit een interview of artikel dat nog eens groter wordt geciteerd.
Ik kan de vage kopjes wel zien....
Ik zie dit (en ik kan die kopjes echt niet zien, of tenminste veel minder duidelijk dan het geweest is):
Dit zijn ze dus op een rijtje:Dit zijn de NAAM_ON.jpgjes:[...]En dit de NAAM_OVER.jpgjes[...]
ik snap dat de achtergrond van Geert wel groen word, maar dat dat gewoon niet te zien is, maar als het ooit rood word, is het dan wel te zien?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
840 gasten en 8 vaste bezoekers