Volgens mij klopt die link niet Sneakie.
Enniewees, omdat mij dat tijdens de vorige serie zo goed bevallen is zal ik mij ook dit jaar weer vol overgave op het Photoshoppen storten. (Waarschijnlijk zal ik hierdoor met zekerheid de mol ontmaskeren maar toch na afloop moeten erkennen dat ik misschien toch wat al te optimistisch was.) Bij deze wil aftrappen met het nieuwe plaatje boven de hints-pagina. Ik heb een aantal gebiedjes die wel interessant lijken omlijnd. Ik ben maar alvast wat aan het interpreteren geslagen, maar daar zal (hopelijk) nog wel discussie over komen.
1. (Al eerder genoemd) Een 6 of een 9 op zijn kant en in spiegelbeeld. Aangezien Argentinie ook op zijn/haar kant is afgebeeld zou je kunnen denken dat het een 6 moet zijn, ware het niet dat Argentinie niet in spiegelbeeld staat en de 6 wel.
2. Bolletjes. Lijkt op een tros druiven.
3. Over de hele breedte staat een muziekbalk, zonder noten.
4. Een soort harpjes. Deze lijken op een soort boek of een sokkel te staan. In elk geval zie ik twee (identiek?) bedrukte vlakken die onder een lichte hoek ten opzichte van elkaar staan.
5. Hier lijkt een handtekening geschreven of geschilderd. Ik lees iets als F.S. Monestuk.
Wat ik opvallend vind is dat er twee verwijzingen naar muziek in dit plaatje zitten. In aflevering 1 zaten ook tenminste twee verwijzingen naar muziek: de tango die Liz en Roderick moeten leren, en de kale accorddeonist die redelijk nadrukkelijk in beeld werd gebracht.