Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik beschik over ong. 45 euro voor de veiling En ik ga niet eerder naar huis totdat ik iets heb meegenomen
Dan bied ik 46 euro
Maar hij heeft zijn paps mee... Wie gaat de strijd winnen...
Vorig jaar was er wel een soort 'schriftelijke' veiling... Dat gaat de prijs niet zo snel omhoog... Het nadeel is alleen dat alle items op hetzelfde moment zijn afgelopen... Dus als iemand nog snel overbied, kan je niet meer iets anders kopen...
Komen er ook Mol-items die je voor een vaste prijs kunt krijgen, zodat als je niet genoeg geld hebt ook nog een kans hebt.
Nou ik zal je vertellen dat de prijs daar juist wel snel omhoog gaat.. Het Yvonne van den Hurk bord was in de veiling verkocht voor 18 euro. Iemand had hem echter terug gebracht en uiteindelijk heb ik er 50 euro voor moeten neertellen.
Ik had idem prijs voor Roeland's bord neergeteld, ja. (maar lag wel aan mezelf)
O, op basis van de vorige veiling vond ik dit wel een goede tip voor de veiling van zondag:
Een halve sjekkel per persoon?
Wheuuuuuuuuu, limoontje niet in Amersfoort.......En ik had me nog wel willen uitdossen met een Roderick-pruik, zodat je eens goed kon lachen. en niemand mij verder zou herkennen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
579 gasten en 4 vaste bezoekers