Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 284794 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #780 Gepost op: 22-05-2006, 18:05:38 »
het RN stelletje was er ook :)
en vonden het heel leuk :D
ook al waren ze meer met elkaar bezig dan met de rest :-X

mooie foto's Sander  ::bravo:: ::bravo:: :)
Ik heb jullie twee op een foto staan. Die ligt momenteel in de catacomben van Realitynet, waar ik al mijn 21 foto's heen heb gestuurd.

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #781 Gepost op: 22-05-2006, 18:06:18 »
Ik vind het op een zeer duidelijke manier achterlijk dat je zoiets zegt!  >:(

Hulde aan George  ::bravo:: én Dick  ::bravo::
Dit jaar was ik er niet, vorig jaar wel en toen vond ik het fantástisch om te zien hoeveel ex-kandaten er waren uit verschillende series; juist ontzettend leuk dat ze komen  :-* :-* ::ok::

Toen ik vorig jaar zei dat ik het zo leuk vond van Prince en John dat ze er waren, toen zei Prince: "Wij zijn óók molfans hoor!"

Denk voortaan eerst even na voordat je wat zegt Joff  ::vergroot:: ::zweep:: >:D

Ik vind dat je een beetje overdrijft

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #782 Gepost op: 22-05-2006, 18:11:26 »
Trouwens, er werd volgens mij op `t .nl forum gevraagd of iemand foto`s heeft gemaakt tijdens ons gesprek met Karel, hier volgens mij ook wel ergens. Ik heb daar expres geen foto`s van gemaakt, ik heb er wel even aan gedacht, maar ik vond het juist zo leuk dat we daar spontaan met hem zaten en `t was gewoon echt even een onderonsje. Foto`s maken is dan toch zo fannerig en zo had ik me de hele dag al gedragen en dat vond ik niet zo passen bij de situatie. Ik kan me trouwens ook niemand herinneren die daar foto`s heeft gemaakt, misschien iemand met een mobiel, dat valt iets minder op...
Dech heeft een paar foto's van hoe we daar met Karel zaten (en ik sta er maar voor een klein deel op, maar geeft niet). Hoewel ikzelf ook nog genoeg aan te gebruiken videomateriaal bij me had heb ik ook expres niets gefilmd. Volgens mij wilde Karel eindelijk even rustig zitten zonder te worden aangestaard door 37 cameralenzen (misschien kan Karel zelf even posten onder de nick die we nog steeds niet weten :P). Er is wèl meegeschreven, maar dat verslag wilde Karel wel eerst zelf lezen voordat het online wordt gezet. Hij heeft namelijk toch wel meer gezegd dan hij eigenlijk van plan was denk ik.
The British are not impressed.

Offline Mariell

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
« Reactie #783 Gepost op: 22-05-2006, 18:14:50 »
dr is iemand ff misterieus aan het doen...lekker is dat...   ::ohno::  (ik verwacht tog wel een uitgebreid verslag hoor!  ::jaja:: )   :P

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #784 Gepost op: 22-05-2006, 18:17:57 »
Ja klopt, maar zo heel veel foto`s heeft Dech er niet van gemaakt toch? En Karel had idd wel iets meer gezegd dan hij van plan was denk ik, maar vooral omdat er meegeschreven werd (waar ik `t overigens niet helemaal mee eens was om dezelfde redenen als het fotograferen, maar waar ik mn mond over heb gehouden omdat hij het niet erg leek te vinden), maar ik denk dat hij het ons anders wel even in de oren had geknoopt hahaha.

XXX.

Toevoeging: het hele verslag wordt online geplaatst na goedkeuring van Karel. Hij heeft een aantal dingen gezegd die op papier (dus op internet zonder dat je hem erbij hebt zeg maar) nogal verkeerd opgenomen kunnen worden, als je `t net niet goed leest of als het ook maar iets met het Avro gedoe te maken heeft. Als er dingen uit worden gelaten zijn dat hoogstens 2 dingetjes (gok ik zo) en dat is dan puur om bovengenoemde redenen. Ik kan me voorstellen dat `t overkomt als geheimzinnig doen, maar `t is echt niet zo bedoeld. Geen foto`s maken was gewoon uit...respect zeg maar (klinkt nogal zwaar, terwijl `t een heel luchtig gesprek was), het paste gewoon niet vond ik.

« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 18:22:27 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #785 Gepost op: 22-05-2006, 18:23:15 »
M`n broer geloofde bijna niet dat Toine er was, omdat hij `m `s avonds al weer op tv zag sjonge. En Mary-Lou en kindje  ::love::.

Trouwens, er werd volgens mij op `t .nl forum gevraagd of iemand foto`s heeft gemaakt tijdens ons gesprek met Karel, hier volgens mij ook wel ergens. Ik heb daar expres geen foto`s van gemaakt, ik heb er wel even aan gedacht, maar ik vond het juist zo leuk dat we daar spontaan met hem zaten en `t was gewoon echt even een onderonsje. Foto`s maken is dan toch zo fannerig en zo had ik me de hele dag al gedragen en dat vond ik niet zo passen bij de situatie. Ik kan me trouwens ook niemand herinneren die daar foto`s heeft gemaakt, misschien iemand met een mobiel, dat valt iets minder op...

XXX.

*knuf terug* Bart zit niet op het forum, maar daar ga ik binnenkort verandering in brengen ;D
Mary-Lou is idd ZOOOO fotogeniek!!! Op elke foto staat zij gewoon leuk!! En ze is ook echt grappig!!
Had iemand nog meegekregen dat op een gegeven moment Peggy iets aan moest pakken vanaf de zijkant van het podium, en dat Mary-Lou toen haar hand op de kont van Peggy legde en zo ging wrijven over haar kont, en toen ging knijpen??? Toen zag je Peggy echt omdraaien met een gezicht van WTF!!! 8) (is dit trouwens een nieuwe smiley??)

En Richard is een geweldige gozer
ik heb zoooo hard gelachen!!
Ik ben nu een uitgebreid verslag aan het maken, inclusief quotes van de kandidaten, die ik gehoord heb, eventueel ook met quotes die anderen gehoord hebben

Mary-Lou en haar kindje waren echt schattig. Ik stond met een groepje bij Roderick met hem te praten en toen kwam Mary-Lou afscheid nemen van hem. Dat kindje was echt liefff!!
En Peggy is ook een wereldwijf!! Die staat maar te praten met iedereen, en maar te poseren voor de foto, handtekeningen uit te delen... HELEMAAL TOP gewoon!!
En dat ze Ricksel die knuffel gaf was helemaal top!!

Ik heb ook nog helemaal een smile op mijn gezicht van hier tot Salta en weer terug als ik aan gisteren denk... Wat een dag!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Triomf!

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #786 Gepost op: 22-05-2006, 18:27:35 »
Even over de items die geveild worden, wie heeft deze tekst verzonnen????  ???
 ::oink::

Het is sowieso begraFenis-, maar in het kader van de dood van Frédérique Huydts lijkt mij dat het hele woord begrafenis niet op z'n plaats is, bovendien moesten er GRAVEN gevonden worden van de personen die op de bankbiljetten stonden... Niks begrafenis...

Beter woord: Graven-zoek-opdracht o.i.d....

Overigens lijkt het me wel leuk om het gedicht te hebben, of 1 van die beruchte rozen *ik hoop de WITTE...* Als ze die witte ZOUDEN veilen, denk ik dat die echt VEEEL geld gaat opleveren, zeker met een goed doel als KWF Kankerbestrijding!
Ook het setje stickers lijkt me wel grappig maar: wat moet ik ermee??!! Net als het molgeld uit de fabriek. Die magnetische cijfers lijken me wel cool: voor op de auto! *die ik niet heb ;D*

*sorry dat ik hier reageer, maar bij het onderwerp MFD stond geen mogelijkheid om een bericht aan wie dan ook achter te laten...*

;D ;D ;D ;D ;D ;D

need I say more??? die ligt klaar om ingelijst te worden  ;D ;D ;D
Triomf!

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #787 Gepost op: 22-05-2006, 18:28:28 »
Ik baal echt dat ik er niet bij had kunnen zijn. Hadden ze de examens niet na de MFD kunnen plannen?!
WIDM addicted....

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #788 Gepost op: 22-05-2006, 18:29:22 »
Ik zie echt hele leuke foto's erbij, het moet daar heel gezellig zijn geweest :D

wel, hij is van een aantal series geleden, het is zo een beetje alsof men zegt "zonder george erbij, is het niets" en tsja ik vind dat toch een beetje een belediging voor de andere kandidaten

beetje alsof je in de finale-uitzending van Idols 2007 gaat zeggen "Jim en Jamai zijn er ook bij want dat vinden de fans zo leuk"
Dat ben ik niet met je eens.
Vorig jaar was George er niet, maar het was toch heel gezellig ::jaja::
Ik weet niet of je gister naar de mfd was, maar misschien moet je eerst ff daarheen gaan voordat je zo'n oordeel kan trekken.

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #789 Gepost op: 22-05-2006, 18:33:19 »
Heyya iedereen, ook ff een berichtje van mij! ;)

Net zoals iedereen heb ik een superdag gehad met bekende en minder bekende mensen (die nu bekenden zijn geworden!) Knuffel terug aan jullie allemaal!

Ik vond het geweldig dat er zoveel kandi's waren en ik kan het niet helpen, vooral super dat George kwam opdagen. :D Grappig wel dat hij Milouska totaal niet door had gehad, maar op Toine had gezeten!

Ik had mn molknuffel meegenomen en die is met Milouska en George op de foto geweest (en met mij ook, waar hebben jullie díe foto's?)
Mijn eigen foto's laten nog ff op zich wachten, want ik heb helaas geen digitale camera, maar ik laat ze op een foto-CD zetten en volgende week kan ik ze posten.

Zo jammer dat Richard niet wou paaldansen, we hadden het zo goed geregeld met de rest... :S

vieffan, die verassing was gewoon liz en ro die van de groep werden gescheiden (volgens anton jongstra).

Het spijt me een beetje dat ik vroeger wegging, maar ik heb wél mn trein gehaald en ik was om negen uur thuis (das een opluchting als je naar Middelburg moet met zoveel werkzaamheden aan het spoor).

Maar ik hoop dat er nog een algemeen verslag met foto's komt van de site, dan heb je alles bij mekaar, lekker overzichtelijk!

Ik laat nog wel van me horen, groetjes, Vera ::bravo::
Tell me what your telescope says

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #790 Gepost op: 22-05-2006, 18:55:53 »
Wat baal ik dat ik een familiefeestje had zeg, terwijl ik had kunnen keuvelen met Karel, George, Roderick, Richard en alle andere leuke WIDM-mensen! ::rofl:: ::rofl::

Ben heel erg benieuwd wat voor 'geheimen' er nog onthuld zijn op de fan-dag! Komt vast nog wel meer over te staan hier ergens... ;)

Ziet er super uit, iedereen! En echt zooo jammer, dat ik er niet bij was. Er waren een hoop mensen die ik heel graag had willen ontmoeten! Zeker de mensen die ik boven bij naam heb genoemd! Maar eigenlijk natuurlijk iedereen én de forummensen.

Gelukkig hebben jullie veel foto's gemaakt en leuke verslagen geschreven! ::ok::
Laten we jabberen.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #791 Gepost op: 22-05-2006, 18:57:52 »
Gelukkig hebben jullie veel foto's gemaakt en leuke verslagen geschreven! ::ok::

Ik was er ook niet bij, maar het is iig heeel leuk om te lezen!
The sun came up and reality set in.

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #792 Gepost op: 22-05-2006, 19:00:51 »
*knuf terug* Bart zit niet op het forum, maar daar ga ik binnenkort verandering in brengen ;D
Mary-Lou is idd ZOOOO fotogeniek!!! Op elke foto staat zij gewoon leuk!! En ze is ook echt grappig!!
Had iemand nog meegekregen dat op een gegeven moment Peggy iets aan moest pakken vanaf de zijkant van het podium, en dat Mary-Lou toen haar hand op de kont van Peggy legde en zo ging wrijven over haar kont, en toen ging knijpen??? Toen zag je Peggy echt omdraaien met een gezicht van WTF!!! 8) (is dit trouwens een nieuwe smiley??)

Haal Bart maar naar `t forum jaaaaaa. Ik sta met `m op de foto met Peggy, heb de foto vanmiddag doorgestuurd gekregen van Wendy, zal `m er vanavond nog ff hier opzetten in een rijtje voorlopige foto`s (nog steeds bezig met photobucket namelijk).

::rofl:: Mary-Lou  ::rofl:: ik stond aan de verkeerde kant denk ik daarvoor! Wat grappig  ::tandpastasmiley::.

XXX.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #793 Gepost op: 22-05-2006, 19:11:17 »
Antwoord van een bericht op de vorige pag:

je moest vooraf je vragen op een ppiertje schrijven en inleveren, en George stelde er een paar. Helaas geen vragen over het geluid bij de kapel, en wat de 2e campanopolis opdracht was geweest (:( misschien meer beeldmateriaal van het Snoijinkplantsoen...)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #794 Gepost op: 22-05-2006, 19:13:47 »
Ik vond het ook erg leuk. Dit jaar met meer forummers gesproken, alleen wat minder met kandidaten. Op het laatst nog snel snel naar de kandi's die er nog over waren gelopen.

Maar ze waren inderdaad erg toegankelijk en spontaan, waarvoor dank!  ::ok::

Foto's volgens snel.

Offline Egelot

• Forumlid
« Reactie #795 Gepost op: 22-05-2006, 19:15:34 »
Wat werd er allemaal verkocht op de veiling?

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #796 Gepost op: 22-05-2006, 19:26:19 »
Wat werd er allemaal verkocht op de veiling?
wat er op de fandag link staat, alsmede

straatnaambordjes
peggy's zonnebril
eeeeeeuh... 1 sjekkel
ennuhhhh... de groene enveloppen uit de laatste opdracht.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #797 Gepost op: 22-05-2006, 19:32:38 »
Hier zijn mijn foto's:
MFD 2006!

(op die site staan overigens ook nog de andere fandagen van eerdere jaren)

Offline rvanapeldoorn

• Forumlid
« Reactie #798 Gepost op: 22-05-2006, 19:33:55 »
Hallo medemollers, de site ging gisteren blijkbaar bijna plat door de vele reakties en bezoekers, daardoor nogmaals maar even mijn toevoeging van deze dag.

Ik vond het gisteren prima geregeld, behalve dat er WEL voldoende parkeerruimte waren (zag 2 parkeerkelders), echter allemaal omdat het zondag was gesloten. Dat was dan ook het enige minpuntje.

De zaak was gezellig druk, en de BN'ers waren heel leuk om eens in het echt mee te maken.

Van die dag zijn er door ons ook diverse foto's gemaakt die je hier kunt bekijken.
http://82.161.91.107/fotos/wieisdemol/blad1.htm

Offline Egelot

• Forumlid
« Reactie #799 Gepost op: 22-05-2006, 19:45:57 »
Wat gebeurd er met dat artikel van Molfandag 2006? ( Er staat nu alleen wat er die dag gaat gebeuren)
Word dat verwijdert?