Ook ik heb me werkelijk uitstekend vermaakt! (Judithh wat ben jij ouder geworden zegg!!! Ik had je niet herkend, ik zag je naam staan onder een paar foto's: "Is dat Judithh??
")
Ik zou oorspronkelijk met een vriendin gaan, maar die had die ochtend migraine inclusief paniekaanval gekregen dus die kon helaas niet mee, maar in m'n eentje heb ik het ook heel gezellig gehad, whaha
Ik heb een paar keer met Richard gekletst, was heel gezellig, en eventjes met Peggy. (Die overigens wist wie ik was?!? Ze zei iets van: Hee jij bent toch die fan van Richard?? Jij wilde mij er aan het begin uithebben he!! Heb ik in het forum gelezen...
Haha oeps, ja inderdaad, ik heb maar even uitgelegd waarom...
Gelijk mijn woorden ingetrokken, haha! Peggy was suuuuuuuperleuk en lief!!)
Ook heb ik Toine om een handtekening gevraagd, ik vond het trouwens best een lekker ding in het echt
beetje oud voor mij helaas, haha!
Voor de rest heb ik overal fijn staan kijken en nog een paar foto's gemaakt voor mensen.
Nog een leuk avontuur(tje): Ik kwam aan in Amsterdam met de trein, ik stap op de bus, de bus stopt op de eerste halte, ik kijk recht voor me uit, ik draai mijn hoofd naar rechts, kijk in het bushokje, wie zit daar.......
MILOUSKA!!!!Wat een mollenstreek!! Haha! Ik durfde niet op het raampje te kloppen maar ik vond het zoooo gek!!
Ik heb ook foto's gemaakt, ze staan op m'n space:
http://spaces.msn.com/enelym (wel eerst effe door de foto's van een musical doorklikken
My Camera Loves Geert
Die lag zomaar 20 centimeter voor me op een tafeltje!! Haha!